در کتاب بیوگرافی رونالدو، ماجرای جالبی از پیوستن او به رئال مادرید در سال ۲۰۰۸ نقل شده است.

پرز از روز اول رونالدو را نمی خواست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز علیرغم همکاری چند ساله در رئال مادرید، به طور کلی روابط خوبی با یکدیگر نداشتند و همین موضوع نیز باعث فروش رونالدو به یوونتوس پس از یک دوره رویایی که او در برنابئو داشت بود. اما استارت این روابط از همان روزهای اولی زده شد که این دو یکدیگر را ندیده بودند! بخشی که در زیر می خوانید قسمتی انتخاب شده از کتاب بیوگرافی کریستیانو به قلم  گیلم بالاگ خبرنگار اسپانیایی است:

فرگوسن از رفتار رئال مادرید بسیار عصبانی شده بود و بارها تلاش کرد کریستیانو را متقاعد کند به جای مادرید راهی بارسلونا شود اما خواسته کریستیانو مشخص بود؛ او تنها رئال مادرید را می خواست. در دسامبر ۲۰۰۸ رئیس وقت رئال مادرید رامون کالدرون به صورت کامل با CR۷ به توافق رسید، اما با برگشت پرز (انتخابات) به باشگاه اتفاقات جدیدی رخ داد.

رونالدو - پرز

دی بلاس مشاور پرز با قیمت انتقال کریستیانو موافق نبود و حتی برای فسخ قرارداد اولیه به توافق رسیدن. پیش بینی می شد اگر  رئال مادرید این قرارداد اولیه با کریستیانو رو فسخ می کرد باید حدود ۳۰ میلیون یورو به عنوان غرامت پرداخت می کرد. خورخه مندس وارد ماجرا شد تا اوضاع را آرامتر کند. مادریدی ها نمی خواستند این رقم را بپردازد و از سوی این ایجنت پرتغالی به هیچ وجه نمی خواست روابطش با این باشگاه تیره و تار شود.

پس از آن، بلودا (رئیس موقت رئال) با پرز دیدار کرد تا در این مورد تصمیم گیری کنن ، بلودا به پرز گفت : "این قرارداد نباید فسخ شود، بعد از مدتی مردم یادشون نمی آید چقدر برای او پرداخت شده زیرا او واقعا ارزشمند است. " پس از این صحبت ها فلورنتینو که می دانست در انتخابات پیروز خواهد شد پذیرفت که کریستیانو به این اضافه شود.

مراسم معارفه کریستیانو در رئال مادرید

در این کتاب از دو پیشنهاد آماده بارسلونا به مبلغ ۱۰۵ میلیون یورو و منچسترسیتی به رقم ۱۵۰ میلیون پوند نیز نام برده شده است اما پاسخ رونالدو به هر دو این پیشنهادات این بوده است که :" من تنها در رئال مادرید بازی خواهم کرد."

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.