همزمان با روز تعاون، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تعاونی های خراسان رضوی در مشهد گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه توانمندی های تعاونی های خراسان رضوی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفتهبرپایی نمایشگاه توانمندی های تعاونی های خراسان رضوی در مشهد تعاون برنامه هایی با هدف تحول حوزه تعاون، ترویج فرهنگ تعاون، توسعه و تحکیم تعامل شبکه ای و ترویج برند تعاون در استان در نظر گرفته شده است.

محمد سنجری افزود: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تعاونی های خراسان رضوی با حضور ۳۰ تعاونی برتر شهرستان های استان در حوزه های صنایع دستی، مسکن، مشاغل روستایی، پوشاک، مواد غذایی و دیگر حوزه های اقتصادی به مدت سه روز در مشهد برپا شده است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه موجب شناسایی ظرفیت تعاونی ها، کمک به تکمیل زنجیره های بخش تعاون و بازاریابی و فروش محصولات تعاونی ها می شود.

سنجری با اشاره به فعالیت هفت هزار شرکت تعاونی در استان خراسان رضوی با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۱۵ هزار نفر در آنها گفت: تقویت تعاونی ها می تواند نقش بسزایی در توسعه عدالت اجتماعی، کاهش فقر و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

سنجری افزود: بخش تعاون در وضعیت کنونی اقتصادی کشور می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و موجب برون رفت از محدودیت ها و تحریم ها باشد.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.