مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: طرح ویژه نظارت بر آغاز سال تحصیلی جدید از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا یکم مهرماه ادامه پیدا می‌کند.

طرح نظارتی ویژه اصناف برای آغاز سال تحصیلی

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص طرح‌های ویژه نظارتی اصناف، اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی را از ۱۰ شهریور ماه تحت عنوان "طرح ویژه نظارتی ایام پایانی تابستان ۹۷" آغاز کرده‌ایم که این طرح دارای دو فاز است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در چند روز آینده آغاز ماه محرم را در پیش داریم و در حال حاضر در بازه زمانی آخر تابستان هستیم که زائر و مسافران زیادی به مشهد می‌آیند، همچنین بازگشایی مدارس نیز نزدیک است، این طرح را پیش‌بینی و از ۱۰ شهریور ماه آن را آغاز کرده‌ایم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد افزود: فاز اول این طرح که از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور نیز ادامه دارد را ویژه آغاز ماه محرم در نظر گرفته‌ایم که هیات‌های عزاداری‌ خریدهای خود را انجام می‌دهند، ما سعی بر آن داشتیم که بیشتر در محورهای کالاهای اساسی برنج، گوشت، مرغ و روغن متمرکز کنیم. دلداری عنوان کرد: در حوزه سلامت و امنیت غذایی، نظارت بر نانوایی‌ها، اغذیه و رستوران‌ها را لحاظ کرده‌ایم تا زمینه سلامت شهروندان و زائران را فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و سازمان دامپزشکی داشته‌ایم که در فاز اول قرار گرفته است.

 مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد تصریح کرد: در فاز دوم نظارت خود نیز که از ۲۰ شهریورماه تا یکم مهر ماه آغاز می‌شود، همان بحث حوزه سلامت و امنیت غذایی خود را ادامه می‌دهیم.

 دلداری تاکید کرد: همچنین همزمان با این طرح، طرح نظارتی شروع سال تحصیلی را نیز لحاظ کرده‌ایم که از ۲۰ شهریور ماه تا یکم مهرماه طرح نظارتی مدارس نیز اعمال می‌شود.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایام بازگشایی مدارس را در پیش داریم، این طرح را آغاز کرده‌ایم و بیشترین نظارت ما در حوزه بازرسی در بخش پوشاک، کیف، کفش و لوازم التحریر ویژه مدارس است که به صورت ویژه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد اضافه کرد: نظارت ویژه بر بازار و مراکز خرید را نیز جزو اولویت‌های خود قرار داده‌ایم، همچنین طرح درج قیمت و صدور صورت‌حساب  را نیز آغاز  کرده‌ایم که این طرح به صورت جدا در قالب این دو فاز اجرایی می‌شود. دلداری گفت: به دلیل شفافیت در قیمت و اینکه قیمت فروش کاملا مشخص شود، باید این طرح را به درستی اعمال کنیم و همه اجناس باید برچسب تایید قیمت داشته باشند و در معرض دید مشتری قرار بگیرد. وی اظهار کرد: همچنین واحدهای ما باید فاکتور فروش را نیز به مصرف‌کننده‌ها بدهند. علاوه بر این موارد نمایشگاه عرضه مستقیم عرضه کالاهای پاییزه نیز از ۱۹ تا ۲۶شهریور برگزار می‌شود و در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای را برای غرفه‌های موجود در این نمایشگاه اعمال خواهیم کرد. مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد  تصریح کرد: همچنین همشهریان ما می‌توانند در صورت مواجه با هرگونه مشکل با شماره تماس ۳۱۷۳۰۱۲۴ تماس حاصل فرمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.