۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 618175

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا معتقد است که لیونل مسی، هم تیمی اش، باید بیش از ۴ مدال قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه اش داشته باشد.

سوارز: مسی شایسته قهرمانی‌های بیشتر در CL است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسی جام‌های زیادی در طول دوران بازیگری اش کسب کرده و همینطور در زمینه عناوین انفرادی نیز بسیار موفق بوده است. ستاره ۳۱ ساله در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ جام قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورده ولی سوارز معتقد است که او شایسته جام‌های بیشتری است.

مهاجم اروگوئه ای گفت: مسی واقعا با انگیزه است، پس از جام جهانی و چمپیونزلیگ سال گذشته، انگیزه او بیشتر هم شده است. او حالا کاپیتان ماست، رهبر تیم ماست و می‌خواهد جام کسب کند. ما تیم با کیفیتی داریم و مربی می‌خواهد به تمام جام‌ها برسد. ولی واقعا رقابت دشواری است و مسی نمی‌تواند به تنهایی به این جام ها برسد. باید همه خوب باشند، مثل او خوب باشند. باید متحد باشیم، لئو شایسته بیشتر از اینهاست. البته که شرایط برای ما خوب نیست زیرا مادرید در سه سال اخیر قهرمان رقابت ها شده ست. آنها تاریخ سازی کرده اند.

مسی از حالا فشار کسب جام را بر تیم قرار داده است. حالا این ما هستیم که باید در زمین خوب کار کنیم. پس از بازی در جام خوان گمپر، درباره فشار صحبت کردیم ولی این نشان می‌دهد که لیونل، حتما می‌خواهد جام ببرد. امیدوارم آرزویش برآورده شود."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.