نائب رئیس اتحادیه نوشت افزار مشهد گفت: نوشت افزار ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب رقبای خارجی را از میدان خارج کرده است.

نوشت افزار ایرانی رقبای خارجی را از میدان خارج کرده است

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی لعریانی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به وضعیت فعلی بازار لوازم التحریر و نوشت افزار در این روزهای مشهد، اظهار کرد: وضعیت بازار لوازم التحریر در این روزها هنوز به اوج خود نرسیده است و موج خرید مردم از هفته آینده آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه نوشت افزار ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب رقبای خارجی را از میدان خارج کرده است، افزود: اکثر سبد اجناسی که به بازار عرضه می شود را کالاهای ایرانی تشکیل می دهند.

نائب رئیس اتحادیه نوشت افزار مشهد با بیان اینکه برخی از کالاها نیز در داخل بازار نوع ایرانی آن کمتر است، نمونه خارجی آن ها وجود دارد، گفت: از جمله آن ها مداد فشاری، مغز مداد فشاری و روان نویس است اما سایر کالاهای اساسی از جمله مداد، خودکار، پاک کن و تراش و... ایرانی هستند.

وی ادامه داد: البته این کالاهایی که اجناس ایرانی آن کمتر در بازار هستند لوازمی اند که جزو مواد اصلی خرید و دغدغه مردم برای خرید نیستند.

لعریانی با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی در سبدهای عرضه لوازم التحریر جزو دغدغه های همیشگی اتحادیه بوده است، بیان کرد: برنامه ریزی برای خرید و توزیع کالای ایرانی برنامه های هرساله ما بوده و از گذشته نیز به کالاهای تولید داخل تعصب داشته ایم.

وی تصریح کرد: دفاتر تنظیم بازار ما هرساله، ایرانی بوده اند اما اخیرا کالاهای ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارند مشتریان خاص خود را نیز دارند.

نائب رئیس اتحادیه نوشت افزار مشهد با تاکید بر اینکه کیفیت کالاهای ایرانی بسیار مناسب و مرغوب است، عنوان کرد: علاوه بر کیفیت مناسب کالاها در لوازم التحریر، قیمت این کالاها نیز در مقایسه با نمونه های خارجی آن پایین تر و قابل رقابت است.

وی با ابیان اینکه مردم از کالاهای ایرانی کاملا حمایت می کنند، بیان داشت: اما گاهی اوقات کودکان یک تراش یا مداد فانتزی خارجی می بیند و خانواده هم برای او تهیه می کند نسبت به نیاز نبوده بلکه نسبت به سلیقه بوده و آمار آن بسیار کم است.

لعریانی در پایان خبرداد: نمایشگاه لوازم التحریر در نمایشگاه پاییزه مشهد در ۲۰ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.