بجنورد-سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:خراسان شمالی در زمینه های وزرشی بالاخص رشته های کشتی، جودو و کوراش در کل کشور پایلوت و شاخص است که امیدواریم وزارت ورزش و جوانان به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

ثمینی:خراسان شمالی در برخی رشته‌های ورزشی در کشور شاخص است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی در مراسم استقبال از افتخارآفرینان استان در بازی های آسیایی اندونزی اظهار داشت: ریشه ورزش هایی همچون جودو و کوراش در این استان نهادینه شده لذا باید در راستای تقویت بیشتر این رشته ها ورزشکاران و علاقه مندان را تشویق کنیم.

وی افزود: ورزشکارانی که به هر دلیلی موفق به کسب مدال نشده اند، مهم نیست بلکه از نظر ما این ورزشکاران مدال مردانگی، استقامت، شجاعت و انسانیت کسب کرده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم این ورزشکاران در دوره های بعدی رقابت ها مدال های بیشتری را برای این استان و کشور به ارمغان آورند.

ثمینی تصریح کرد: نشان دادن اخلاق ایرانی اسلامی به جامعه جهانی توسط ورزشکاران و کسب مدال های باارزش قابل تقدیر است.

گفتنی است: الیاس علی اکبری در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم در رشته کوراش، بهزاد وحدانی در وزن ۶۳ کیلوگرم رشته کوراش، محمد محمدی بریمانلو در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم در رشته جودو و شاهین مهردلان هم در پرتاب وزنه در این رقابت ها حاضر شدند.در این رقابت ها الیاس علی اکبری در رشته کوراش صاحب گردن آویز طلا شد و محمد محمدی بریمانلو هم نشان برنز جودو را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.