معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از تجدید چاپ تولیدات مکتوب منتخب اداره تولیدات فرهنگی ۱۰ سال اخیر در سه بخش کودک، نوجوان و جوان جهت میزهای مطالعه سامانه نورالهدی خبر داد.

تجدید چاپ کتابهای  منتخب برای کودکان توسط  آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین،   حجت الاسلام حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز داشت: تولیدات مکتوب منتخب اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به منظور مطالعه  در میزهای مطالعه سامانه نورالهدی حرم مطهر رضوی تجدید چاپ می‌شود.

وی افزود: میز مطالعه نورالهدی در راستای ترویج سیره و روش امام رضا(ع) در بین نسل جوان در پایگاه آداب زیارت حرم مطهر رضوی راه اندازی شده است و آستان قدس رضوی با ارائه کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در خصوص سیره امام رضا(ع) در این پایگاه‌ها خدمات فرهنگی به زائران خردسال و نوجوان بارگاه منور امام هشتم(ع) ارائه می‌دهد.

این مسئول در آستان قدس رضوی گفت: تولیدات مکتوب منتخب اداره تولیدات فرهنگی که دوباره چاپ می‌شوند در سه بخش کودک، نوجوان و جوان و تهیه شده طی ۱۰ سال اخیر برای میزهای مطالعه سامانه نورالهدی هستند. و با موضوعات مختلف در طول سال و مناسبت‌هادر اختیار زائران و مجاوران کودک، جوان و نوجوان حرم مطهر امام مهربانی‌ها قرار می‌گیرد.
حسینی افزود: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی با رویکرد تحقق این هدف کتاب‌های متعددی با موضوعات سیره اهل بیت(ع) تدوین و تهیه کرده است.
او با اشاره به اینکه تولید کتاب ها با توجه به مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران آماده می‌شود، گفت: تولیدات مکتوب منتخب اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی با هدف تشویق و ترغیب دوستداران مکتب اهل بیت(ع) به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی متناسب با سنین مختلف با محتوای سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای رفع نیازهای روحی و معنوی زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) محصولات فرهنگی متنوعی در قالب‌های مختلف و جذاب تولید و توزیع می‌کند که تجدید چاپ تولیدات مکتوب منتخب ویژه کودکان و نوجوانان نیز از جمله این فعالیت‌هاست.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.