با انتخاب هیأت داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ٢نمایش‌ به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

معرفی دو نمایش از خراسان رضوی به جشنواره تئاتر فجر

به گزارش قدس انلاین، با انتخاب هیأت داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ٢نمایش«رومئو ژولیت» به نویسندگی میلاد کاشانی و کارگردانی مسعود صفری و«خام به صورت قرمز» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین آژیرارشد به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

هیأت داوران بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی، برگزیده خود در بخش طراحی لباس را معرفی کرد که در این بخش از «محبوبه سلطانی» برای طراحی لباس نمایش «خیاط» تقدیر شد.

همچنین در بخش طراحی صحنه، «شهاب افتخاری» برای طراحی صحنه نمایش «هزار فرسنگ زیر دریا» رتبه اول، «احسان عاقل» طراح صحنه نمایش «هتل تایگا» رتبه دوم و «مسعود صفری» طراح صحنه نمایش «رومئو ژولیت» را کسب کردند.

در بخش موسیقی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان، در رتبه اول گروه موسیقی نمایش «مرداس»، در رتبه دوم «احسان عاقل» آهنگساز نمایش «هتل تایگا» و در رتبه سوم «پدرام نیک‌فرجام» آهنگساز نمایش «روزمرگی» انتخاب شدند.

در بخش برترین بازیگران زن جشنواره تئاتر رضوان نیز هیأت داوران در رتبه اول «فاطمه توانا» برای بازی در نمایش «هزار فرسنگ زیر دریا»، در رتبه دوم «میترا بابایی» برای بازی در نمایش «مرد شده» و در رتبه سوم «نینا گودرزی» برای بازی در نمایش «رومئو ژولیت» را برگزید.

همچنین، در بخش برترین بازیگرانِ مردِ جشنواره بیست‌وهشتم نیز در رتبه اول «امید سعیدی» برای بازی در نمایش «مرداس»، در رتبه دوم مشترکاً «محسن شهرکی» برای نمایش «خام به صورت قرمز» و «مجید بخششیان» برای نمایش «رومئو ژولیت» و در رتبه سوم مشترکاً «مصطفی محمدزاده» برای نمایش «روزمرگی» و «عباس دانشدوست» برای نمایش «هتل تایگا» برگزیده شدند. به بازیگران نوجوان؛ «متین دادگر» بازیگر نمایش «فراموشی» و «پوریا اصیلی» بازیگر نمایش «هتل تایگا» لوح تقدیر اهدا گردید.

در بخش برترین نویسندگان جشنواره بیست‌وهشتم تئاتر خراسان رضوی، هیأت داوران در رتبه اول «آسو بهاری» برای نگارش نمایشنامه «مرد شده»، در رتبه دوم «احسان روحی» برای نمایش «فراموشی» و در رتبه سوم «امیرحسین آژیرارشد» برای نگارش نمایشنامه «خام به صورت قرمز» را معرفی کردند.

در بخش کارگردانی نیز در رتبه اول «مسعود صفری» برای کارگردانی نمایش «رومئو ژولیت»، در رتبه دوم «میترا بابایی» برای کارگردانی نمایش «مرد شده»، در رتبه سوم مشترکاً «امیر رستگارمقدم» برای کارگردانی نمایش «مرداس» و «امیرحسین آژیرارشد» برای کارگردانی نمایش «خام به صورت قرمز» برگزیده شدند.

با انتخاب هیأت داوران بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، ٢ نمایش نیز به دبیرخانه سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند که «رومئو ژولیت» به نویسندگی «میلاد کاشانی» و کارگردانی «مسعود صفری» و «خام به صورت قرمز» به نویسندگی و کارگردانی «امیرحسین آژیرارشد» این دو نمایش بودند.

همچنین، هیأت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی، متشکل از «سهند خیرآبادی»، «احسان روحی» و «حسین شمس‌آبادی» برگزیدگانِ خود در این مسابقه را معرفی کردند که در بخش برگزیده، «مجید بخششیان» برای نگارش نمایشنامه «تولستوی» و در بخش آثار قابل تقدیر، نمایشنامه «بازی‌چه» نوشتهٔ «علی داها»، نمایشنامه «ایستگاه رادیویی» با نویسندگی «سارا یکه‌باش» و نمایشنامه «زباله‌های فضایی» با نویسندگی «کامران سعادت» انتخاب شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.