مدافع کناری باشگاه شیاطین سرخ گفت: نزدیک بود که پای راستم را از دست بدهم و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

شاو: آرزو دارم به یک مدافع طراز اول در جهان تبدیل شوم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوک شاو در حالی که عملکرد قابل قبولی در منچستریونایتد داشته اما به همراه تیمش در جدول رده‌بندی در رده دهم قرار دارند.

شاو، مدافع چب شیاطین در فصل ۲۰۱۵ با مصدومیت شدیدی روبرو شد تا جایی که در آستانه خداحافظی از دنیای فوتبال قرار داشت. این مصدومیت او به بازی مقابل آیندهوون برمی‌گردد که او را مدت‌ها از فوتبال دور کرده بود. اما وی بعد از دوران مصدومیت آنقدر پیشرفت کرد که اخیرا بهترین بازیکن ماه باشگاهش انتخاب شد.

لوک در خصوص مصدومیتش گفت:
 

زمانی که به شدت مصدوم شده‌ بودم در واقع تصمیم داشتم دیگر در دنیای فوتبال حضور نداشته باشم. به این تصمیمم هر روز فکر می‎‌کردم، اما دوستان و خانواده‌ام مدام به من می‌گفتند که زود تصمیم نگیرم و من را به بازگشت تشویق می‌کردند. البته این را باید یادآور بشوم که بازگشتم به فوتبال را مدیون دوستان و خانواده‌ام هستم، چرا که اگر آنها نبودند من هرگز نمی‌توانستم خوب شوم و به میادین برگردم.

مصدومیتم به گونه‌ای بود که احتمال داشت پایم را از دست بدهم به طوری که این مسئله را دکتر شش ماه بعد به من گفت. حال خوشحالم که در منچستر به یک بازیکن تاثیرگزار تبدیل شده‌ام و همیشه تلاشم را بیشتر می‌کنم تا به یک مدافع قدرتمند در فوتبال دنبا تبدیل بشوم.

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.