بهترین گلزن فصل گذشته المپیاکوس با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال یونان دیگر قراردادی با این باشگاه ندارد.

چه کسی انصاری‌فرد را در المپیاکوس به بازی گرفت؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لیبریس، یکی از هواداران تیم فوتبال المپیاکوس در واکنش به کنار گذاشته‌شدن ناگهانی کریم انصاری‌فرد از سوی کادر فنی و سران این باشگاه می‌نویسد: آیا کسی می‌تواند توضیح دهد چه کسی انصاری‌فرد را به بازی گرفت؟ در آغاز می‌خوانیم که قرارداد کریم انصاری‌فرد در سال ۲۰۱۹ میلادی خاتمه می‌یابد و باید در سال جاری او را به تیم دیگری بفروشند. حتی بدون اشاره به گزینه تمدید قراردادش می‌گویند در صورت عدم فروش انصاری‌فرد دچار خسارت مالی می‌شوند. پس از آن در اخبار می‌خوانیم که انصاری‌فرد به صورت قرضی برای مدت یک سال به ناتینگهام فارست انگلیس می‌رود اما قراردادش با المپیاکوس در سال ۲۰۲۰ میلادی خاتمه می‌یابد!

در ادامه این مطلب با اشاره به تناقض‌گویی‌های باشگاه المپیاکوس آمده است: همچنان در اخبار می‌خوانیم که برای جذب ۳ بازیکن در لیگ اروپا باید ۳ بازیکن دیگر از فهرست المپیاکوس خارج شوند اما مانوس در این تیم می‌ماند. بر چه اساسی این بازیکن در فهرست المپیاکوس می‌ماند اما انصاری‌فرد نه! و او را به ناتینگهام فارست می‌فرستند یا بازیکن آزاد می‌شود! پیشنهاد رسمی برای جذب کریم انصاری‌فرد وجود نداشت و بازیکنی رایگان است. در نهایت این انتظار را داشتیم کسی به ما توضیح دهد که قرارداد انصاری‌فرد سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میلادی خاتمه می‌یابد؟ آیا انتقال قرضی او نیاز به حساب‌وکتاب‌هایی داشته است؟ آیا کسی می‌تواند پاسخ منسجمی در این رابطه بدهد زیرا این روزها اخبار رسمی متناقضی می‌خوانیم.

کریم انصاری‌فرد با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال یونان از جمعه گذشته دیگر بازیکن تیم المپیاکوس یونان محسوب نمی‌شود و قراردادش فسخ شده است. باشگاه المپیاکوس پیش از آزاد کردن کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی خود را به تیم تراکتورسازی تبریز انتقال داد. انتقالی که طبق ادعای رسانه خبری باشگاه المپیاکوس پولی بابت آن دریافت نشد!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.