سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها گفت: دولت باید کالاهای محتکر شده را سریعاً جهت تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی وارد بازار کند و نباید انبارها را پلمپ و دست روی دست گذاشت.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس: دولت اقلام انبارهای پلمب شده محتکران را روانه بازار کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها در سراسر کشور اظهار داشت: کالاهایی که توسط تعزیرات حکومتی و دولت کشف و ضبط شده است باید با قید فوریت برای آن حکم صادر شده و روانه بازار شود.

وی با انتقاد از افراد سودجو و محتکر در شرایط اقتصادی و معیشتی کنونی مردم افزود: مجلس به زودی به مسئله انبارهای احتکار شده ورود کرده و با تذکر و اخطار به دولت، دولت را ملزم به ساماندهی بازار می‌کند؛ چرا که دولت اگر انبارهای کالاهای احتکار شده را روانه بازار نکند و آن را نگهداری کند خود محتکر است.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بین کالاهای احتکار شده کالاهایی همچون مواد غذایی وجود دارد که جز مواد فاسدشدنی است و باید سریع‌تر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.