در پی انتشار تصاویری از سرمربی پرتغالی ایران که با شلوارجین بر تمرینات نظارت می کرد گزارش هایی منتشر شد که بار دیگر واکنش این مربی در شبکه های اجتماعی را در پی داشت.

کی‌روش مورینیو را به کمک طلبید!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، کارلوس کی روش تا قبل از تمرین عصر دیروز تیم ملی از پوشیدن لباس ورزشی و اجرای تمرینات در اردو سر باز می زد که در این بین تیپ این مربی در روزهای گذشته به سوژه ای جالب توجه تبدیل شد تا گزارش هایی پیرامون دلایل این اقدام او منتشر شود.


گزارش هایی که واکنش سریع این مربی در شبکه های اجتماعی را در پی داشت تا کی روش این بار هم به صورت سربسته از دلایل خود برای این اقدام پرده بردارد گرچه مدعی شد دلایلی که برای این رفتار او مد نظر قرار گرفته چندان صحت ندارد.

کی روش در فیسبوک خود نوشت:« برخی به واقعیتی که مایلند بشنوند، علاقه دارند نه به احترام و نه به آنچه که واقعاً حقیقت دارد. اینکه یک گمانه‌زنی مهمل چطور جهانی می‌شود، بدون اینکه حتی تایید شود، واقعاً باورکردنی نیست. اعتراض؟ یا سکوت؟ خبرهای منتشرشده درباره‌ی رفتار من به عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال به هیچ وجه قابل قبول نیست. اعتراض من این است: من حتی بدون اینکه قراردادی امضا کرده باشم برای تمرینات و آماده‌سازی‌های این تیم تلاش می‌کنم، حتی با اینکه نمی‌دانم می‌توانم در ایران بمانم یا نه، حتی با اینکه نمی‌دانم فدراسیون برای آماده‌سازی مناسب تیم ملی جهت شرکت در جام ملتهای آسیا منابع کافی را در اختیار خواهد داشت یا نه. و اما علت سکوت من این است: با توجه به شرایط دشوار فعلی و نیاز به آرامش برای حل مشکلات، به دلیل همه‌ی مشکلات اقتصادی و اجتماعی‌ای که ایران این روزها از سر می‌گذارد. حق با تو است ژوزه. احترام».

نکته جالب در بیانیه کی روش آخرین بخش صحبت های اوست که از نام ژوزه مورینیو در آن استفاده کرده است. مورینیو هفته گذشته بعد از شکست 3-0 تیمش برابر تاتنهام روبه خبرنگاران از آنها خواستار احترام شد و کی روش هم در پایان بیانیه فیس بوکی اش با پیش کشیدن نام مورینیو و پیش کشیدن کلمه "ریسپکت" خواستار احترام روزنامه نگاران به خود شده است. 

البته موضوع دیگری در این خصوص وجود دارد که حضور کی روش با لباس ورزشی در آخرین تمرین تیم ملی است که اخبار جین پوشی او در روزهای گذشته را به حاشیه خواهد برد. کارلوس با انتشار تصاویری با لباس ورزشی و استناد به این تصاویر احتمالا دوباره در نقش سابق خود یعنی سرمربی تیم ملی فرو خواهد رفت اگرچه هنوز با فدراسیون فوتبال ایران قراردادی امضا نکرده است. این اتفاق می توانست از همان روز اول رخ بدهد تا کار به مجادله ها و حواشی همیشگی نکشد.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.