۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 618413

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۲۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به فروش رسید.

ریزش دسته جمعی قیمت انواع سکه در بازار آزاد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین ، همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ارزش ۴ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان داد و ستد شد. از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادیبا ۵۰ هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان افت به ارزش یک میلیون و ۱۵۳ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه به قیمت ۶۲۲هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش به ارزش ۳۶۵ هزار تومان فروخته شد.

همچنین براساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۹ هزار و ۱۴۷ تومان و هر پوند ۱۷ هزار و ۱۶۳ تومان به فروش رسید، دلار آمریکا ۸ هزار و ۸۵۲ تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز به قیمت یک هزار و ۱۴۱ تومان قیمت خورد.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.