نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد از اختصاص اختصاص ۹۹ میلیارد تومان برای تسریع اجرای دو بانده کردن محور شادمهر به بردسکن خبر داد.

اختصاص۹۹ میلیارد تومان برای تسریع اجرای دو بانده کردن محورشادمهر به بردسکن

دکتر بهروز بنیادی به خبرنگار قدس انلاین گفت: در مصوبه سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای توسعه خراسان رضوی تصویب شد که در بخش حمل نقل جاده‌ای، جاده کاشمر به انابد به عنوان اولویت دوم مطرح شد و مبلغ ۹۹ میلیارد تومان مصوب شد که در یک بازده زمانی ۳ ساله دو بانده کردن این محور تکمیل می‌شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل اباد افزود:این محور استراتژیک است وباید پیمانکارانی که توان کار دارند به کار گرفته شوند تا تعللی در جاده سازی دیده نشود.

وی بیان کرد: سالیانه بر اساس بودجه کشور مبلغی برای ساخت این محور که روزانه ده ها هزار وسیله نقلیه از آن عبور می کند اختصاص می یابد.

بنیادی افزود: برای دوبانده شدن این محور علاوه بر وزیر راه و شهرسازی ؛ استاندار خراسان رضوی؛ فرمانداری ۳ شهرستان کاشمر بردسکن و خلیل آباد پای کار هستند و پی گیر تسریع و تکمیل این مهم هستند.

وی با بیان اینکه با اجرای دوبانده شده این محور تصادفات این محور قطعا کاهش خواهد یافت گفت:در نوروز امسال در ایام تعطیلات بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه اتومبیل از محور کاشمر ،بردسکن و بجستان ، یزد به مقصد مشهد و دیگر شهرهای ایران از این محور تردد داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.