خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: غرب و آمریکا به دنبال تسخیر کشورهای اسلامی هستند تا آن‌ها را به رژیم صهیونیستی تحویل بدهند.

احتکار و گرانفروشی خیانت است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال جنگ با ما هستند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های این هفته پایتخت اظهار کرد: افرادی که فساد اقتصادی را در جامعه به راه انداخته اند باید به دست قوه قضاییه محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران  افزود: ثروت و قدرت نباید مانند آب در کشتی باشد که باعث غرق آن شود؛ بلکه باید زیر کشتی باشد تا آن را به مقصد برساند.

وی با بیان اینکه گناه احتکار و گرانی و امثال این خیانت‌ها انسان را از بین می‌برد, گفت: الان آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال جنگ با ما هستند؛ امّا ما گویا نمی‌دانیم در شرایط جنگ به سر می‌بریم. اهتمام و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار و فضایی که ملت و مردم نجیب ما را گرفتار کرده، ضروری است.

 آیت الله محمد امامی کاشانی ادامه داد: باید شرایط کنونی را با برنامه ریزی درست کرد و این امر وظیفه‌ای بر عهده قوای سه گانه است تا اوضاع کنونی بهبود یابد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد و کشاورزی و تولید در اسلام گفت: اگر تولید و کشاورزی ضربه بخورد، دین ضربه می‌خورد.

آیت‌الله امامی کاشانی، توصیه رهبر انقلاب مبنی بر انجام کار شبانه‌روزی برای حل مشکلات را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه خدا کند مسئولین به این توصیه رهبری عملی کنند، اظهار کرد: این فرمایش به معنای آن است که حل مشکلات، در کارِ یک روزه نیست، بلکه باید شبانه‌روز کار کرد.

وی با اشاره به احتکار و گران فروشی اظهار کرد: وقتی پرسیده می‌شود چرا میوه گران است، دست‌اندرکاران می‌گویند که نسبت به اصل میوه مشکلی وجود ندارد، ولی یکباره گران شده است. این مقدار گران کردن و اقداماتی مانند احتکار، خیانت‌هایی است که در حق مردم روا می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران  با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان بود؛ اظهار کرد: جنگ رسانه را دشمن به وجود آورده تا در مردم اضطراب و التهاب ایجاد کند تا آنها را از نظام جدا کند.

آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: رئیس جمهور بی خرد آمریکا گفته است که ما می‌خواهیم خاورمیانه را تسخیر کنیم.خاورمیانه فقط ایران نیست و شامل تمام کشورهای اسلامی می‌شود؛ اما انشاءالله در این توطئه هم کار به جایی نمی‌برند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: رهبر عزیزمان فرمودند ویروس بد بینی را اشاعه ندهید و از بین ببرید که این کار رسانه هاست؛ چرا که رسانه‌های معاند در فضای مجازی به جنگ ایران آمده اند. مثلا به قوه مجریه ایراد گرفته می‌شود یا به قوه قضاییه می‌گویند دانه درشت‌ها را ول کرده اند و به دانه ریزها رسیده اند؛ بنابراین آن‌ها تلاش می‌کنند مردم را نا امید کنند و می‌گویند باید نظام جمهوری اسلامی را کنار بگذارید و تمام تلاش دشمن این است که چنین موضوعی را به اذهان مردم القا کند.

وی با بیان اینکه با انگیزه ایمانی باید این مشکلات را رفع کرد؛ گفت: دشمن با فضاسازی به دنبال ایجاد بدبینی است؛ ویروس بدبینی را باید نابود کرد.

آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: ترامپ گفته است ایران در حال سقوط است و این موضوع نشان می‌دهد دشمن در حال برنامه ریزی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد:همین که کالا را گران می‌کنید و احتکار می‌کنید؛ ببینید چه ضربه‌ای به نظام و کشور می‌زنید.
خدا گران فروشان و احتکار گران را هدایت کند.

وی با بیان اینکه نشان دادن راه حل وظیفه همه ما و روشنفکران است, افزود: عاشورا در راه است بیایید از عاشورا درس ایثار و فداکاری بگیریم.

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران غریب است و دنیا علیه اش قیام کرده است. اگر به فرمایشات رهبر عمل کنیم این کشتی از دریای متلاطم به سر منزل مقصود خواهد رسید. راه همان است که رهبرانقلاب نشان داده‌اند و اگر کسی بگوید غیر از این است، اشتباه کرده است

وی گفت: غرب و آمریکا به دنبال تسخیر کشورهای اسلامی هستند تا آن‌ها را به رژیم صهیونیستی تحویل بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.