همدان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۲۲۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در پنج ماهه نخست امسال شانه سازی شد.

شانه‌سازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در گفتگویی با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان واژگونی خودروهاست، اظهار داشت: در همین راستا و به منظور ایمن سازی راه ها، عملیات شانه سازی در محورهای شریانی، فرعی و اصلی و راه های روستایی استان همدان انجام شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در پنج ماهه نخست سال یادآور شد: در این مدت رگلاژ و تسطیح ۲ هزارو ۸۱۵ کیلومتر از راه‌های آسفالته توسط راهداران انجام شده است.

پرورشی خرم افزود: لکه‌گیری ۱۲۹ هزارو ۵۲۴ مترمربع از راه‌های آسفالته تا پنج سانتی‌متر، ۳ هزار و ۸۸۴ کیلومتر پاک‌سازی سطح راه از نخاله و زباله و ۸۴ هزار و ۹۸۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات این اداره است.

وی ابراز داشت: همچنین در این مدت، ۳ هزارو ۲۲ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، ۲۷ کیلومتر اصلاح قیر زدگی و ۳۹ هزار و ۳۳۱ مترمربع موج تراشی سطوح آسفالته انجام شده است.

پرورشی خرم یادآور شد: ۷۴ کیلومتر درزگیری در راه‌های آسفالته و ۲۸۰ کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: در این پنج ماه، ۲۸ تقاطع اصلاح و ۵۱ مورد دور برگردان و پارکینگ به منظور ایمنی بیشتر احداث شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.