رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی پایان هفته جاری در آلمان برگزار می شود که تلاش فدراسیون به اعزام ملی پوشان به این رویداد مهم انجامید.

ملی پوشان به برلین اعزام می شوند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه در برلین برگزار می شود و ۷۶۳ کاراته از ۷۲ کشور برای سفر به آلمان ثبت کرده اند. از ایران نیز ۲۷ کاراته کا ثبت نام کرده اند که به نظر می رسد به دلیل فاصله زمانی اندک و مشکلات اخذ روادید، تنها نفراتی که از قبل روادید داشته اند می توانند در این مسابقات شرکت کنند. 

فدراسیون کاراته پیش از این برای آنکه ملی پوشان کاراته با مشکل روادید مواجه نشوند، در زمان حضور در لیگ جهانی پاریس، از سفارت فرانسه در تهران برای اعضای تیم روادید یکساله دریافت کرد و همین موضوع باعث شده کاراته کاها مشکلی از این بابت نداشته باشند. 

برهمین اساس با پیگیری های سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی و تلاش مدیر تیم های ملی، فدراسیون کاراته علی رغم مشکلات عدیده مالی، بلیط هواپیمای سفر به آلمان را برای کاراته کاهایی که دارای رنکینگ هستند و شرایط حضور در این رقابتها را دارند، تهیه کرده است. 

ملی پوشانی چون امیرمهدیزاده، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به این مسابقات اعزام می شوند. 

سرمربی تیم ملی نیز در این سفر ملی پوشان را همراهی خواهد کرد. ضمن اینکه سامان حیدری، هامون درفشی پور و سعید احمدی با هزینه شخصی راهی آلمان می شوند. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.