عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: ایراد داشتن بار مالی به طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط نائب رئیس مجلس ایراد نابجایی بود و وی در ارتباط با خارج کردن این طرح از دستور کار مجلس،‌ مرتکب اشتباه شد.

ایراد بار مالی به طرح مفاسد اقتصادی نابجا بود/ سعی می‌کنیم با جمع کردن امضا طرح را به دستور کار مجلس 
 بازگردانیم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خارج شدن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور کار مجلس گفت: خارج کردن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور کار مجلس کار بسیار اشتباهی بود و این طرح نباید از دستور کار مجلس خارج می‌شد.

وی افزود: ایراد اصل 75 قانون اساسی (داشتن بار مالی) به طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی ایراد نابجایی بود و اگر هم این ایراد به طرح وارد بود نمایندگان می‌توانستند آن را اصلاح کنند و این ایراد اساسی به شمار نمی‌رفت و نباید طرح از دستور خارج می‌شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: خارج شدن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور کار مجلس به خاطر اشتباه آقای پزشکیان بود و ایراد اصل 75 به این طرح، ایراد صحیحی به شمار نمی‌رود.

ناصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا با جمع کردن امضا طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی را به دستور کار مجلس بازگردانیم و به دنبال این هستیم که این کار را انجام دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.