سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: آینده تیم برای بازی‌های بعدی اصلا مشخص نیست.

زوهانی: در شهر خودمان سر تیم را بریدند/ آینده مشکی‌پوشان اصلا مشخص نیست!
به گزارش قدس آنلاین ، حمید زوهانی ، درباره شکست تیمش مقابل قشقایی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول گفت: از تیمی که ۱۰ روز است، تشکیل شده و شکل گرفته، چه‌توقعی می‌توانید داشته باشید؟

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان افزود: مقابل قشقایی بد بازی نکردیم و همه آنهایی که در ورزشگاه بودند، تیم ما را تحسین کردند، اما باید بگویم اشتباهات داوری به‌تیم ضربه زد و در شهر خودمان سر تیم را بریدند.

وی ادامه داد: وقتی تیم ۱۰ نفره می‌شود و بعد از آن، ۹ نفره، دیگر چه‌کاری از ما بر می‌آید، شما کیفیت چمن ورزشگاه تختی را هم به‌مشکلات دیگر ما در این بازی اضافه کنید، اصلا انگار تیم مشکی‌پوشان تیم این شهر نیست!

زوهانی بیان کرد: تیم ما از نظر بدنی مشکل دارد، من به‌حضور حنطه پیش از خودم کاری ندارم و او مربی من هم بوده، اما واقعیت این است که بدنسازی مناسبی تیم نداشته و از دقیقه ۶۰ تیم کاملا افتاده بود.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان افزود: بخش زیادی از بازیکنان تیم ما جوان هستند و نیاز به‌حمایت دارند، درصد بالایی از تیم ‌امسال بومی هستند، به‌دلیل مشکلات مالی دست ما برای جذب بازیکنان خوب بسته بود و نتوانستیم نفرات دیگر مد نظرمان را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی با قشقایی هم‌ با تلاش‌های عزیزی شرایط بازی را پیدا کردیم و هنوز تکلیف حضورمان در بازی‌های آینده مشخص نیست.

زوهانی درباره اینکه به‌واسطه یک اسپانسر سرمربی تیم شده است؛ گفت: این حرف‌ها اصلا درست نیست، من اسپانسرم کجا بوده است، اکنون با این‌ مشکلات و شرایط عجیب و غریب مشکی‌پوشان، اسپانسر پیدا نمی‌شود، مشکلات اقتصادی کشور نیز در این زمینه بی‌دلیل نیست و باید هرچه زودتر تکلیف مسائل مالی تیم روشن شود.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان درباره درگیری برخی هواداران مشکی‌پوشان مقابل رختکن در پایان بازی نیز گفت: درگیری خاصی نبود، بگذارید خیلی از حرف‌ها را بعدا بگویم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.