همدان - فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: مردم در عین اینکه از مسوولان مطالبه می‌کنند و به تاسی از رهبر معظم انقلاب درخواست تلاش شبانه‌روزی مدیران در خدمت به مردم را دارند، اجازه نمی‌دهند نیرنگ دشمنان کارساز شود.

مردم اجازه نمی‌دهند نیرنگ دشمنان کارساز شود

به گزارش قدس آنلاین ، حسن برزگر در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله ۲ اظهار کرد: امروز که دشمنان به خیال خام خود اجازه نمی‌دهند ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم، بسیجیان ما با اقتدار در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: مردم در عین اینکه از مسوولان مطالبه می‌کنند و به تاسی از رهبر معظم انقلاب درخواست تلاش شبانه‌روزی مدیران در خدمت به مردم را دارند، اجازه نمی‌دهند نیرنگ دشمنان کارساز شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیجیان نیز در کنار مردم از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست تلاش شبانه‌روزی در خدمت به مردم را دارند، افزود: مردم خواستار کوتاه کردن دست اخلالگران اقتصادی هستند و باید مسوولان در این زمینه وارد کار شوند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی نقش ایفا می‌کنند، گفت: آمریکا دیگر از حربه‌های خود و جنگ اقتصادی که علیه مردم ما شروع کرده است، ناامید شده است.

برزگر خاطرنشان کرد: دشمنان از چهار مولفه انسجام ملی، انرژی، قدرت منطقه‌ای و بازدارندگی ملت ایران مطلع هستند اما با تحریم و فشار به خیال خود می‌خواهند ما را منزوی کنند که البته موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه با روحیه بسیجی و جهادی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد، گفت: مردم همواره تابع رهبری هستند و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.