همدان- نمایشگاه عکس «شکوه تاریخ، از الوند تا هگمتانه» که تا ۳۰ شهریورماه در همدان برگزار می‌شود به انعکاس مناطق دیدنی همدان پرداخته است.

برگزاری نمایشگاه عکس "شکوه تاریخ، از الوند تا هگمتانه"

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه عکس «شکوه تاریخ، از الوند تا هگمتانه» در همدان در حال برگزاری است، این نمایشگاه تا ۳۰ شهریورماه برای بازدید علاقه‌مندان در برج زاگرس دایر است.

صاحب آثار عکاسی اماکن گردشگری استان همدان در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف تبلیغ زیبایی‌های بصری و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر همدان دایر شده است.

مصطفی شیرمحمدی گفت: در برهه کنونی که همدان افتخار پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی را دارد، فرصت مغتنمی است که بواسطه آن همدان زیبا را به جهان معرفی کنیم.

این عکاس همدانی در ادامه به اهمیت نقش تصویر در تبلیغ اشاره کرد و افزود: همدان ۲۰۱۸ یک فستیوال یک ساله است که در این یک سال به همدان و مسؤولان، دلسوزان و اقشار مختلف آن فرصت داده شده به این بهانه از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در این شهر رونمایی و تبلیغ مناسبی انجام دهند که بنده به قدر توان خود به ارائه تصاویری از این اندوخته‌های فاخر تاریخی و سیاحتی پرداخته‌ام.

وی در ادامه گفت: در این فرصت باقیمانده امیدواریم بخش دولتی از ظرفیت‌های هنری استان برای معرفی هرچه بهتر و شایسته‌تر همدان بهره ببرند.

شیرمحمدی همچنین درباره جزئیات نمایشگاه اظهار کرد: ۴۰ قطعه عکس از سیمای شهری و اماکن سیاحتی و تاریخی همدان به معرض نمایش گذاشته شده است

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت انفرادی و با موضوعیت مناظر شهری همدان به مناسبت افتخار پایتختی همدان در سال ۲۰۱۸ میلادی در قاره آسیا بر حوزه گردشگری است، گفت: گفته می‌شود ابعاد تابلوهای عکاسی موجود در این نمایشگاه ۱۰۰ × ۷۰ سانتیمتر و با کیفیت درجه اول با استاندارد جهانی چاپ و آماده ارائه شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.