معاون رئیس جمهور گفت: در حال حاضر قانون جدیدی مطرح شده که یک سری محدودیت‌هایی را در مورد به کارگیری بازنشستگان در نظر گرفته است.

هیچ بازنشسته‌ای بر خلاف قانون در دستگاههای دولتی به کار گرفته نشده است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به این سوال که آیا دستگاههای دولتی آماری از تعداد بازنشستگانی که مشغول به فعالیت هستند؛ را اعلام کرده‌اند؛گفت:دستگاههای دولتی که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری هستند باید برای به کارگیری بازنشستگان مجوز لازم را اخذ کنند و اگر سازمان امور اداری و استخدامی با این امر موافقت نکند؛ دستگاههای مربوطه امکان به کارگیری بازنشستگان را ندارند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هیچ بازنشسته‌ای بر خلاف قانون در دستگاههای دولتی به کار گرفته نشده است؛ افزود: در حال حاضر قانون جدیدی مطرح شده که یک سری محدودیت‌هایی را برای به کارگیری تعدادی از بازنشستگان در نظر گرفته است.

انصاری گفت: اگر افرادی طبق قانون قبل از اصلاحیه به کار گرفته شدند و شرایطشان با شرایط تبصره ۱ تطبیق نداشته باشد، در مدت ۶۰ روز برای آنها جایگزین انتخاب می شود.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: بعضی از دستگاه‌ها مانند وزارت اطلاعات یا ستاد کل نیروهای مسلح  که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند،براساس مقررات خود در مورد به کارگیری بازنشستگان تصمیم می‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.