مدافع تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش نشان داده زمان بازی دادن به جوانان در تیم ملی را بلد است.

پورعلی گنجی: برای کسب قهرمانی آسیا همه امکانات باید مهیا باشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مرتضی پورعلی گنجی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اردوی تیم ملی و دیدار دوستانه با ازبکستان، گفـت: شرایط خوبی است. کادرفنی و مربیان همه بازیکنان را می‌شناسند. چند سال است که با یکدیگر کار می‌کنیم. 

وی افزود: بازیکنان مستعد و خوبی در تیم داریم باید اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و تا بازی با ازبکستان مهیای حضور در این مسابقات شویم. بازی راحتی در پیش نداریم آنها تیم جوان و خوبی دارند. می‌توانیم در این بازی اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و با همه قوا به میدان می‌رویم.

پورعلی گنجی در مورد اینکه مردم انتظار قهرمانی از تیم ملی در جام ملت‌ها دارند، عنوان کرد: مردم به ما لطف دارند با توجه به عملکرد خوب‌مان در جام جهانی انتظارات بالا رفته است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و به خوبی تمرین می‌کنیم تا آماده مسابقات آسیایی شویم. کار راحتی نداریم و برای کسب قهرمانی همه امکانات باید مهیا باشد. این مسئله غیر ممکن نیست باید مسئولان امکانات و تدارکات خوبی برای ما در نظر بگیرند تا موفق شویم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند گروه ایران در جام ملت‌ها بسیار آسان است، گفت: فوتبال قانون نانوشته‌ای دارد و آن این است که هیچ تیمی از قبل برنده نیست. خیلی‌ها فکر می‌کردند ما در جام جهانی زنگ تفریح باشیم اما نشان دادیم می‌توانیم به مرحله بعد برویم و تیم قوی‌ای هستیم همه مقابل ما انگیزه دارند. مقابل اسپانیا با ناداوری بازنده شدیم و اگر داوری‌ها بهتر بود می‌توانستیم صعود کنیم باید تمرکز کنیم و با آرامش در جام ملت‌ها پیش برویم.

پورعلی‌گنجی در مورد اینکه او در جام ملت‌ها اولین تجربه‌اش را برای حضور در تیم ملی پشت سر گذاشت و الان هم قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۹ بازیکنان جوانی مثل آرمین سهرابیان و صادق محرمی به تیم ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: زمانی که من به تیم ملی آمدم بازیکنانی حضور داشتند که ۷-۸ سال سابقه ملی‌پوش بودن را داشتند الان بازیکنان جوان و با کیفیت خوبی داریم و تیم ملی بسیار جوان شده است. بازیکنان با تجربه و جوان یکی شده‌اند و همه از تجربه دیگری استفاده می‌کنند. بازیکنانی مثل حسینی، محرمی و صادقی بسیار مؤثر هستند و اگر بتوانیم تجربه‌مان را به آنها منتقل کنیم قطعاً این بازیکنان برای تیم ملی تأثیر بسیار زیادی خواهند داشت.

مدافع تیم ملی خاطرنشان کرد: کی‌روش نشان داده تایم بازی دادن به جوان‌ها را به خوبی بلد است همانطور که به من میدان داد و روزبه چشمی را از هافبک دفاعی به دفاع برد از این جوانان هم به خوبی استفاده می‌کند و مطمئنم او اشتباه نخواهد کرد. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا مسئولان و دولت از تیم ملی حمایت کنند و حتی در امارات حضور یابند تا تیم ملی بتواند با قهرمانی به خانه بازگردد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.