مدیر روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهدگفت: در راستای ایجاد شهری پویا و بانشاط برای ۷۰ واحد صنفی مجوز استفاده از پیاده روها صادر شده است.

صدور مجوز استفاده از پیاده روها برای ۷۰ واحد صنفی
به گزارش قدس آنلاین ،  مدیر روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر که برای شهری پویا و با نشاط، به تعدادی از صنوف اتحادیه‌ها اجازه داده می‌شود تا براساس ضوابط شهرداری از فضاهای شهری استفاده کنند.

محمد جاوید یار افزود: تا کنون برای ۷۰ واحد صنفی به صورت ۲۴ ساعته مجوز استفاده از پیاده روها صادر شده که در حال حاضر ۱۲۰۰ متر مربع از فضای پیاده روها در اختیار اصناف قرار گرفته است.

وی افزود: صنوف (رستوران‌ها و کبابی ها، کافی شاپ‌ها و بستنی، اغذیه‌ها و فست فود، غذاهای سنتی و سفره خانه ها، قنادی و شیرینی فروشی ها) می‌توانند درخواست خود را به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی ارسال نمایند تا پس از طرح و بررسی درکمیته مربوطه و تایید صلاحیت، نسبت به صدور مجوز اقدام می‌گردد.

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ بازار موقت در سطح شهر مشهد جهت سهولت دسترسی شهروندان به اقلام مورد نیاز در حال فعالیت می‌باشند

سخنگوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت:: ۲۳ بازار موقت در سطح شهر مشهد راه اندازی شده است که از این بازارها ۱۷ روز بازار، ۲ عصر بازار و ۱۴ شب بازار در سطح شهر مشهد در حال فعالیت است.

جاوید یار بیان کرد: متقاضیان فعالیت در این بازارها پس از تایید صلاحیت ، مجاز به راه اندازی غرفه جهت انجام فعالیت خود خواهند بود.

وی افزود: این بازارها در جهت سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج و اقلام مورد نیازشان من جمله کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم جانبی تلفن همراه، میوه و تره بار و ... راه اندازی شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.