معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تاکید که که تا به این لحظه مشکلی در خصوص تامین پوشاک و شیرخشک نداشته‌ایم اما قطعا باید تدابیر لازم برای دپو وسایل باید پیش‌بینی شود.

تاکنون مشکلی برای تامین پوشاک و شیرخشک شیرخوارگاه ها نداشته ایم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مهشید موقر با اشاره به شرایط پیش آمده در شیرخوارگاه‌ها و اخباری مبنی بر کمبود پوشاک و شیرخشک در این مراکز اظهار کرد: در همین رابطه به کارشناسان مربوطه بخشنامه‌ای اعلام شده تا از انبارهای پوشاک و شیرخشک در شیرخوارگاه ها اطلاعات بروزی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: البته در هفته‌های اخیر و با توجه به کمبود پوشاک، شیرخوارگاه‌ها نیز با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو بودند اما تلاش شده این مشکلات کاهش یابد. ضمن اینکه در بحث شیرخشک و با توجه به تعهدات وزارت بهداشت ما مشکلاتی در این زمینه تا این لحظه نداشته‌ایم.

موقر با بیان اینکه سازمان بهزیستی آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران را دارد گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری خیرین و نیکوکاران میزان کمک‌ها در روزهای آینده افزایش یابد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان برای حمایت از افراد تحت پوشش بیان کرد: در این زمینه رایزنی‌هایی با مدیر کل بهزیستی استان تهران صورت گرفته است و بنا داریم طرح‌ها و برنامه‌هایی را در راستای حمایت از افراد تحت پوشش (زنان سرپرست خانوار)‌و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست انجام دهیم.

وی همچنین به فعالیت 4 شیرخوارگاه در شهر تهران گفت: طبق آخرین آمار از وضعیت این شیرخوارگاه‌ها مشکلی در بحث شیرخشک و پوشاک نیست اما در هر صورت تا چند روز آینده آخرین وضعیت این شیرخوارگاه‌ها اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.