کارگردانان شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تاتر استان خراسان رضوی طی نامه ای ازدبیرجشنواره خواستار افزایش ورودی های خود شدند.

درخواست کارگردانان ازدبیرجشنواره تئاتر استانی؛ مبالغ ورودی جشنواره را افزایش دهید

به گزارش قدس انلاین، کارگردانان شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تاتر استان خراسان رضوی طی نامه ای به آرش خیرآبادی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان و دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی (رضوان) خواستار افزایش ورودی ها وتسهیلات  برای شرکت کنندگان شدند.

در این نامه امده است:احتراما اینجانبان کارگردانان امضا کننده این درخواست که در بیست و هشتمین دوره جشنواره استانی (رضوان) حضور داشته ایم، ضمن سپاس از تلاش جنابعالی و همکارانتان در دبیرخانه جشنواره، با توجه به بالا بودن هزینه های تولید نمایش از قبیلِ  دستمزد بازیگران و عوامل، آکسسوار صحنه، گریم، لباس، موسیقی و...،   و باعنایت به مبلغ بسیار پایین ورودی که حتی ده درصد هزینه های یک نمایش را پوشش نمی دهد، همچنین بادرنظرگرفتن این مطلب که اکثر نمایش ها بدون تهیه کننده و با هزینه شخصی کارگردان آماده اجرا در جشنواره شده اند، خواهشمندیم درصورت امکان، ضمن افزایش مبلغ ورودی که در مقایسه با جشنواره های کوچکتر بسیار نازل است، دستور فرمایید درآمد حاصل از بلیط فروشی نمایش ها (اینترنتی و حضوری) به گروه های شرکت کننده تعلق گیرد.

از آنجا که انجمن هنرهای نمایشی به عنوان شخصیت حقوقی با ارگان های مختلف مراوده کاری دارد، انتظار می رود تا با رایزنی و مذاکره با حامیان مالی و دیگر ارگان ها از جمله شهرداری و ...، مبالغ ورودی جشنواره را افزایش دهد. ضمن آنکه این درخواست باتوجه به عدم ارائه برخی خدمات جشنواره همچون تصویربرداری از اجرای نمایش ها در اجرای داوری ارائه گردیده است.

امید است با همراهی گروه های نمایشی و درنظرگرفتن شرایط سخت کاری آنها در شرایط معیشتی امروز، انجمن نمایش استان بیشتر از پیش موثر واقع گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.