پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی جذب کرده و می‌تواند در لیگ برتر مدعی شود.

حلالی: تراکتورسازی می‌تواند خیلی زود به موفقیت برسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اسماعیل حلالی  در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی روز به روز بهتر می‌شود و تغییرات گسترده‌ای در زمینه جذب بازیکن، مربی و مدیریت داشته است. دربی تبریز را هم دیدم و رشد تیم بسیار قابل توجه بوده است. بازیکنان بسیار هماهنگ‌تر از قبل کار می‌کنند و شناخت کادر فنی بالاتر رفته است.

وی افزود: فوتبالیست‌های با کیفیت و خوبی به تراکتورسازی آمدند و خیلی زود هم توانستند خودشان را با شرایط تیم هماهنگ کنند. این بازیکنان در کمترین زمان خود را با شرایط تیم وفق دادند و برای رسیدن به موفقیت فقط نیاز به آرامش بر روی سکوها است مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد تراکتورسازی می‌تواند خیلی زود به موفقیت برسد.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که بابت هزینه‌های زیاد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات و عدم توجه به بخش پایاه می‌شود، اظهار داشت: محمدرضا زنوزی سالهاست در فوتبال حضور دارد و او امسال مالکیت تراکتورسازی را بر عهده گرفته است. سطح توقعات از او بالاست و نمی‌توانست کار را ضعیف شروع کند. او برای سال اول بازیکنان خوبی جذب کرده تا شرایط را بهبود ببخشد مطمئن باشید از سال‌های آینده به زیرساخت‌ها هم توجه خواهد شد، باشگاه‌های بزرگمان که قدمت بسیار بالایی دارند به بخش پایه توجه نمی‌کنند و چطور می‌خواهیم تراکتورسازی یک ساله این کار را انجام دهد. به مرور زمان همه چیز درست می‌شود.

حلالی در مورد اینکه بازیکنانی مثل هری فورستر و یوسف سیدی بعد از چند هفته از تراکتورسازی، جدا شدند، گفت: این مسائل به وجود می‌آید. وقتی یک مربی کار خود را در یک کشور جدید آغاز می‌کند مدتی زمان لازم است تا بتواند به شناخت کاملی از شرایط تیم دست یابد. به همین خاطر ممکن است برخی بازیکنان نتوانند انتظار او را بر آورده کنند و خیلی زود همکاری خود را به پایان برسانند.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی امسال مدعی قهرمانی است، عنوان کرد: حتماً همین‌طور است بازیکنان باکیفیتی در تراکتورسازی دیده‌ام و آنها کاپیتان‌های تیم ملی را درو کردند. این تیم علاوه بر اینکه می‌تواند مدعی باشد به بالا رفتن کیفیت فوتبال ایران هم کمک می‌کند.

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.