البرز- رئیس شورای اسلامی استان البرز با تاکید بر تسریع در عملیات توزیع اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری های این استان گفت: از استاندار البرز درخواست کرده ایم تا به این موضوع ورود کند.

درخواست از استاندار برای ورود به توزیع اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها

نادر ایزدبین رئیس شورای اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: طبق قانون می بایست ظرف مدت ۱۵ روز اعتبارات ارزش افزوده توسط اداره دارایی توزیع شود این در حالی است که این روند از ابتدا با بی نظمی همراه بوده است.

وی با بیان این که حقوق افراد شاغل در شهرداری ها از منبع ارزش های افزوده پرداخت می‌شود گفت: همواره یکی از منابع درآمد شهرداری ها برای پرداخت حقوق پرسنل خود همین اعتبارات ارزش افزوده بوده که باتوجه به شرایط موجود بسیاری از شهرداری ها با مشکلاتی مواجه شده اند.

رئیس شورای اسلامی استان البرز تصریح کرد: بدون شک شورای اسلامی البرز باتوجه به تعاملاتی که با استانداری برقرار می کند به دنبال رفع این مشکل در آینده نزدیک است.

ایزدبین در خصوص نحوه نظارت بر قانونی بودن یا نبودن مصوبات شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان البرز گفت: تمامی مصوبات در هیئت های تطبیق توسط کارشناسان بررسی شده و باید دارای سازوکار قانونی باشد.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به این که هیئت تطبیق با تکیه بر قانون مصوبات را ارزیابی می کند به طور حتم میزان تخلف و عدم توجه به قانون نیز در مصوبات شوراها کاهش می یابد.

رئیس شورای اسلامی استان البرز با طرح دیدگاه خود در خصوص طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار در کرج گفت: به عنوان شهروند از این اتفاق خرسند نیستم اما در جایگاه رئیس شورای استان معتقدم اکنون میان مسئولین تعامل برقرار شده و به آینده شهر کرج در سال های آتی خوشبین هستم.

ایزدبین به مسئولیت خطیر شهردار کرج اشاره کرد و گفت: کرج نیازمند زیر ساخت به خصوص در زمینه حمل و نقل عمومی است و امیدواریم باتوجه به درایت و تعامل ایجاد شده میان مسئولین تمامی نواقص در کرج جبران شود و در مسیر توسعه شهر گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.