فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر تلاش پلیس برای تامین امنیت کامل عزاداران حسینی و مراسم سوگواری ماه محرم و بازگشایی مدارس تاکید کرد.

برای تامین امنیت عزاداری محرم و بازگشایی مدارس آمادگی کامل داریم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی در نهمین کمیسیون تحول کلانتری های پلیس پیشگیری پایتخت با تاکید بر حضور به موقع و مؤثر واحد های گشت کلانتری ها در صحنه وقوع جرم به ویژه مناطق حاشیه نشین، گفت: ۲۱ کلانتری از مجموعه کلانتری های شهر تهران در مناطق حاشیه نشین مستقر است که سرعت عمل این کلانتری ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی موثر است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به استفاده پلیس از ظرفیت های محلی مانند پلیس افتخاری، نگهبان محله و بسیج برای پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری امنیت اجتماعی در بین شهروندان، بیان کرد: پلیس برای تامین امنیت عمومی شهروندان در ایام پیش رو همچون مراسم سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و بازگشایی مدارس در آماده باش کامل قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برای تامین امنیت اجتماعی شهروندان و عزاداران حسینی؛ تکایا، مساجد و هیئت های مذهبی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ها شناسایی و ضمن برگزاری جلسات با مسئولان آنها، تمهیدات لازم در این راستا پیش بینی شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه یکی از برنامه های پلیس در ماه مهر، اقدامات ویژه مخصوص بازگشایی مدارس است، ادامه داد: باید برای اول مهر با هدف ارتقاء آرامش و امنیت برنامه ریزی کنیم تا محیطی امن و سالم و به دور از نگرانی را برای دانش آموزان و خانواده آنها مهیا شود.

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه گفت: مدارس آسیب پذیر شهر تهران که در سال گذشته نیاز بیشتری به خدمات پلیس داشته اند، شناسایی و جلسات هماهنگی با روسای آموزش و پروش مناطق، اولیاء و مربیان و مدیران آنها، برگزار شده تا تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید توأم با آرامش اتخاذ شود.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.