گیلان- جایزه بهترین صداگذاری جشنواره‌ی قاصدک به فیلم «لطفا زمین را پاکیزه نگه ‌داریم» مهسا شمسایی، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تعلق‌گرفت.

«لطفا زمین را پاکیزه نگه‌داریم» بر بال "قاصدک" سوار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان (قاصدک) درحالی برگزیدگان خود را شناخت که فیلم «لطفا زمین را پاکیزه نگه داریم» مهسا شمسایی، عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی، جایزه بهترین صداگذاری را به خود اختصاص داد.

این فیلم که نگاهی ویژه به فعالیت‌های زیست محیطی دارد، تلاش‌می‌کند با بهره‌گیری از ابزار هنر به اهمیت محیط‌زیست پرداخته و پیامدهای آسیب‌رسانی به این موهبت الهی را به مخاطب یادآورشود. 

در این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه، داوران ۳۵ فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی‌کردند که در این میان ۱۹ جایزه به بخش فیلم و مستند اختصاص‌یافت و ۱۶ جایزه نیز به پویانمایی‌ها تعلق‌گرفت.

براساس این گزارش، جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی ‌و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اهدا شد.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.