رئیس پایگاه سوم پلیس فتا مرکز استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب موهون و ناپسند علیه تعدادی از پزشکان و یک کلینیک‌ تخصصی پزشکی خبر داد.

مشتری کینه‌ای عامل انتشار مطالب ناپسند علیه پزشکان بود

سرگرد هادی شرکا به خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه نماینده یکی از کلینیک‌های تخصصی پزشکی به همراه مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار مطالب موهون علیه این کلینیک در فضای مجازی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پایگاه قرارگرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات نماینده کلینیک مذکور و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد، صفحه‌ای با محتوای توهین آمیز و هتک حرمت، در فضای مجازی ایجاد شده که مدیر صفحه مذکور شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم دستگیر و به مقر پایگاه سوم پلیس فتا منتقل شد.

سرگرد شرکا ادامه داد: متهم که خانمی جوان است، در مواجهه با ادله موجود، ‌ جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد که ‌به دلیل تخصص و مهارتی که در استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری داشته است، نسبت به ایجاد این صفحه و درج مطالب با هدف تخریب کلینیک تخصصی اقدام کرده و این کار را به سفارش دوستش در برابر دریافت مبلغ ۱۰ میلیون ریال انجام داده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان با توجه به اظهارات متهمه؛ پس از بررسی‌های لازم نسبت به دستگیری همدست وی نیز اقدام کردند که با دستگیری وی پرده از راز ایجاد صفحه با محتوای فحاشی و تهمت به کلینیک برداشته شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس فتا مرکز استان گفت: با دستگیری متهمه دیگر که مشتری سابق کلینیک از کار درآمد، مشخص شد این فرد به دلیل اختلافی که با مسئول کلینیک داشته به فکر انتقام‌گیری در پوشش فردی ناشناس افتاده و به دوست خود سفارش ایجاد صفحه‌ای علیه کلینیک مذکور در فضای مجازی را داده است.

وی افزود: این متهمه با مشاهده شواهد، با اظهار ندامت، از نماینده حقوقی کلینیک تقاضای بخشش کرد که پرونده به همراه متهمین برای سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.