بیش از ۳هزار مبلغ، در ماه محرم به نقاط مختلف خراسان رضوی اعزام می شوند.

اعزام بیش از ۳هزار مبلغ به نقاط مختلف خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سبزوار گفت: سه هزار و ۳۰۰مبلغاعزام بیش از ۳هزار مبلغ به نقاط مختلف خراسان رضوی برای اعزام در ماه محرم در شبکه تبلیغ ثبت نام کرده اند که به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان درهمایش طلایه داران هدایت غرب خراسان رضوی افزود: ترویج فرهنگ عاشورایی و فلسفه این قیام در زنده نگه داشتن اسلام، ترویج شعار آزادگی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر  به عنوان هدف اصلی سید شهدا در کربلا، از مهمترین اهداف اعزام مبلغان است.

وی با اشاره به شرایط متفاوت ماه محرم امسال به سبب شرایط اجتماعی و اقتصادی گفت: با توجه به آماج شبهات دشمن، مبلغان ماموریتهای اجتماعی مختلفی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد دارند.

وی با اشاره به نیاز ساخت خانه عالم برای استقرار روحانیان در روستاهای خراسان رضوی نیز گفت: ۵۰ خانه عالم در دست ساخت  و احداث ۲۰۰خانه عالم دیگر در روستاهای پرجمعیت این استان نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۶۰۰خانه عالم در این استان وجود دارد؛ که ۶۰درصد روستاهای واجد شرایط را شامل می شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.