البرز- دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال استان البرز از اجرای طرحی با عنوان مهر فوتبال برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت خبرداد.

"مهر فوتبالی" به یاری دانش آموزان بی‌بضاعت البرز می‌آید

حسن کرمی دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به تصویب طرح مهر فوتبالی در کانون مربیان این استان گفت: در قالب این طرح ۲۰۰ کمک هزینه تحصیلی به دانش اموزان بی بضاعت اهدا می شود.

وی افزود: این تصمیم در آخرین جلسه هیات مدیره کانون صنفی مربیان فوتبال استان البرز اتخاذ شد و قرار است در اجرای آن خانواده بزرگ فوتبال البرز از جمله مربیان تیم های پایه و مدارس فوتبال مشارکت کنند.

کرمی تصریح کرد: تلاش می کنیم با اطلاع رسانی مناسب این امر پسندیده به تمامی مربیان و اهالی فوتبال در صورت امکان به تعداد بیشتری کمک رسانی شود.

دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال استان البرز گفت: به همین منظور در شب تاسوعای حسینی در ورزشگاه شریعتی مراسمی برگزار خواهد شد تا مربیان، اعضای تیم های ورزشی، فوتبالیست ها، مدارس فوتبال، مدیران و مسئولین و اصحاب رسانه و داوران عزیز و گردهم بیایند و در صورت تمایل کمک ها جمع آوری و به دست دانش اموزان برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون هیات فوتبال استان البرز و باشگاه های مقاومت واکسین  وبرخی از مدارس وتیم های استان حمایت خود را از این طرح اعلام کرده اند و امیدوارم دیگر اهالی فوتبال نیز به یاری ما بیایند ودر این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.