نخستین جلسه شورای راهبردی کنفرانس مهندسی روشنائی و نورپردازی با رویکرد مدیریت انرژی و فناوری‌های نوین در دانشگاه منتظری مشهد برگزار شد.

نخستین جلسه شورای راهبردی کنفرانس مهندسی روشنائی و نورپردازی

به گزارش قدس آنلاین، به‌نقل از روابط‌عمومی کنفرانس مهندسی روشنائی و نورپردازی با رویکرد مدیریت انرژی و فناوری‌های نوین، در این جلسه که با حضور هاشمی رئیس گروه تخصصی برق و طاهری رئیس کمیسیون انرژی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور و رؤسای گروه‌های برق و معماری دانشگاه منتظری و نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران و رئیس شاخه خراسان، رئیس انجمن صنفی مهندسان خراسان جنوبی، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان‌شمالی و نمایندگان استانداری خراسان‌رضوی، شهرداری مشهد، دانشگاه‌ها و شرکت‌های برق برگزار شد، نبوتی معاون دانشگاه شهید منتظری مشهد ضمن عرض خیرمقدم، مطالب علمی و اجرائی کنفرانس را تشریح کرد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر، تصمیمات راهبردی در رابطه با نحوه برگزاری و مطالب مدنظر اتخاذ شده و مدعوین خواستار ارائه مطالب کاربردی و کارگاه‌های آموزشی در کنفرانس شدند.

لازم به ذکر است، کنفرانس مهندسی روشنائی و نورپردازی با رویکرد مدیریت انرژی و فناوری‌های نوین بهار ۹۸ در دانشگاه منتظری مشهد توسط انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.