عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه این ستاد دوشنبه هفته آینده ۲۶ شهریورماه تشکیل جلسه می‌دهد، به انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت که تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین نه در مجلس و نه در دولت وجود نداشته است.

جلسه ستاد مفاسد اقتصادی دوشنبه آینده تشکیل می‌شود/ افزایش قیمت بنزین اصلاً در دستور نیست

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دوشنبه هفته آینده ۲۶ شهریورماه جلسه خواهد داشت.

وی درباره موضوع جلسه هفته آینده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: هنوز موضوع جلسه اعلام نشده و فعلاً دعوتنامه جلسه برای اعضا ارسال نشده و بنده اطلاعی از موضوع جلسه هفته آینده ندارم، اما دوشنبه هفته قبل ۱۲ شهریورماه که جلسه ستاد برگزار شد مسائل اقتصادی روز از جمله گرانی نرخ ارز و سکه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یوسفیان‌ملا همچنین گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هر ۱۵ روز یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین نه در مجلس و نه در دولت وجود نداشته است و اصلاً چنین اقدامی عاقلانه و ممکن نیست، افزایش قیمت سوخت در افزایش گرانی‌ها تأثیرگذار است، افزایش قیمت بنزین اصلاً در دستور نیست چرا که افزایش قیمت بنزین در این شرایط عاقلانه نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.