دبیر هیئت کبدی خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران کبدی استان امروز به مسابقات کشوری در اراک اعزام شدند و روز آتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کبدی‌کاران خراسان‌رضوی به مسابقات کشوری اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، امیر امیری اظهار داشت: روز گذشته ورزشکاران در بخش آقایان به خراسان رضوی بازگشتند، تیم استان به دلیل نوپایی و کم بودن تمرینات باختند، این ورزشکاران صرفاً جهت شناخت مسابقات کشوری اعزام شدند و در آینده آنها می‌توانند صاحب افتخارات بسیاری باشند.

دبیر هیئت کبدی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بسیار هیئت و ورزشکاران کبدی خراسان رضوی، گفت: ورزشکاران کبدی استان امروز به مسابقات کشوری اعزام شدند و برای ایستادن در سکوی نخست تلاش می‌کنند، رقابت‌های مذکور در بخش بانوان شکل می‌گیرد.

امیری خاطرنشان کرد: مسابقات بانوان در روز آینده برگزار شده و اراک میزبان این رقابت‌ها است، مسابقات مذکور در رده سنی نوجوانان تشکیل شده است و ورزشکاران برای مدال‌آوری تمرینات مستمری اجرا کردند، آنها در سال گذشته با تمرینات اندک توانستند مقام نخست را کسب کنند، امسال نیز به طور حتم مجدداً رتبه نخست را کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۲ ورزشکار به همراه مربی و سر مربی به مسابقات کشوری اراک اعزام شدند، هیئت در این مسابقات نتوانست اسپانسری جذب کند اما با این حال شرکت کرده است، بودجه مشخصی به هیئت تزریق شده اما هنوز برای انجام فعالیت‌های گوناگون کافی نیست، با این حال خراسان رضوی پتانسیل بالایی داشته و قرار بر برگزاری مسابقات ساحلی است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.