دولت آمریکا امروز دوشنبه قرار است تعطیلی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن را اعلام کند.

آمریکا دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا امروز دوشنبه رسما تعطیلی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین را اعلام می کند.

به گفته روزنامه مذکور، بولتون در سخنان امروز خود بر ادامه حمایت و جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید خواهد کرد. در پیش نویس متنی که آماده شده، آمده است که "آمریکا همواره در کنار دوست و همپیمان خود اسرائیل خواهد بود و مادامی که فلسطینیان مخالف بازگشت به میز مذاکرات مستقیم و نتیجه بخش با این رژیم باشند، دفتر (سازمان آزادی بخش) باز نخواهد بود."

دولت آمریکا اخیرا دست به اقدامات زیادی علیه فلسطینیان زده است که آخرین مورد آن قطع کمک بیش از 20 میلیون دلاری به بیمارستان های قدس بود.

قبل از آن نیز آمریکا کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی "آنروا" را به طور کامل قطع کرد و هرگونه کمک به تشکیلات خودگردان را نیز متوقف کرد. این اقدامات چند ماه پس از شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به این شهر صورت می گیرد.

وال استریت ژورنال تاکید کرد که آمریکا به مجازات فلسطینیان بسنده نخواهد کرد و قرار است جان بولتون در سخنان امروز خود دیوان کیفری بین المللی را نیز تهدید کند که اگر به خواسته های فلسطینیان رسیدگی کند و تحقیقاتی را علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز کند، آن را نیز مجازات کند.

از جمله مجازات هایی که دولت آمریکا در رابطه با دیوان کیفری بین المللی درنظر گرفته است، ممانعت از ورود قضات و دادستان های آن به این کشور و مسدود کردن حساب های بانکی آنان و محاکمه این افراد در دادگاه های آمریکا است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.