البرز- شاید وقتی از یک منطقه بدون آب وبرق یاد می‌کنیم ناخودآگاه به یاد مناطق دورافتاده و محروم دور دست کشور بیفتیم.

"گونی"؛روستایی در قلب البرز که آب و برق ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در نزدیکی‌های پایتخت و در فاصله ای کوتاه از کلانشهر کرج روستایی به نام "گونی" وجود دارد که از امکانات اولیه ای چون آب وبرق محروم است.

روستای گونی در ابتدای جاده اختر آباد در محدوده شهرستان اشتهارد و در مرز بین دو استان البرز و تهران  واقع شده و فاقد هر گونه امکانات اولیه رفاهی است.

این روستا متاسفانه دهیار ندارد و به دلیل نداشتن متولی خاصی در این سالها از داشتن برخی امکانات اولیه به دور مانده است.

دکل های برق در پایین دست جاده واقع شده است و روستای گونی که تنها در یک کیلومتری همین جاده واقع شده به همین دلیل از نعمت برق بی بهره مانده است.

مردم این روستا برای گرمایش خود و منازل شان در فصل سرما نیز از سوخت محروم اند و از چوب و هیزم استفاده می کنند.

شغل اصلی مردم این روستا دامداری است ودر شرایط بسیارسخت گذران زندگی می کنند وحال در این شرایط تنها یک گروه جهادی است که به یاری آنها شتافته و تلاش می کند کمی از مصائب ومشکلات این مردمان نجیب بکاهد.

گروه جهادی شهدای اقتدار از بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با شناسایی مشکلات این روستا و مردمانش در حال اجرای طرح آبرسانی از چشمه های بالا دستی روستا  برای مصرف دامداران واهالی است تا شاید کمی از انبوه مشکلات این البرزی های مظلوم کاسته شود.

مردمان این روستای فراموش شده چشم انتظار توجه و رسیدگی مسئولان ذیربط برای رسیدن به اولیه ترین امکانات زندگی هستند و امیدواریم تا پیش از شروع فصل سرما وبارندگی کمی از آلام ومشکلات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.