مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: از ادامه کار رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی قشم ایر به دلیل رعایت نشدن حقوق مسافران پرواز مشهد - نجف که بیش از ٢٠ ساعت تاخیر داشت، در فرودگاه مشهد جلوگیری شد.

همکاری فرودگاه مشهد با شرکت قشم ایر متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدباقر قاسم زاده روز دوشنبه  افزود: پرواز دیروز شرکت قشم ایر به شماره 2293 قرار بود ساعت 14 و 30 دقیقه یکشنبه 18 شهریور صورت گیرد اما طبق تعهد انجام نشد.

وی به سرگردانی مسافران این پرواز طی همین مدت در فرودگاه مشهد اشاره و بیان کرد: با وجود تاکید اداره کل فرودگاهها خراسان رضوی مبنی بر پذیرایی از مسافران و انتقال آنها به هتل متاسفانه مدیران شرکت قشم ایر پاسخگو نبودند لذا مسافران توسط فرودگاه به سی.آی.پی فرودگاه مشهد منتقل و پذیرایی شدند.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی ادامه داد: تمامی شرکتهای هواپیمایی در مشهد باید هنگام تاخیر پرواز دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر رعایت حقوق مسافر را به صورت کامل رعایت کنند و پاسخگو باشند.
وی گفت: به همین خاطر همکاری با ایستگاه هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه مشهد قطع شده و موضوع از طریق سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد، مسئولان شرکتها باید نسبت به امور مسافران اهتمام بیشتری داشته باشند.
قاسم زاده گفت: هواپیمای شرکت قشم ایر به مقصد نجف پس از 20 ساعت تاخیر دقایقی پیش از فرودگاه مشهد پرواز کرد.
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پررفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در ایام عادی روزانه 180 پرواز و در اوج مسافرتها تا 250 پرواز از آن انجام می شود. بطور میانگین سالانه افزون بر 10 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند.
7505/1858

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.