هفت میلیون و ۷۸۹ هزار زائر و مسافر تا پایان مرداد به مشهد مقدس وارد شده اند.

ورود بیش از هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به مشهد مقدس تا پایان مرداد

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این تعداد زائر و مسافر از اولورود بیش از هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به مشهد مقدس تا پایان مرداد تیر تا ۳۱ مرداد امسال به مشهد مقدس وارد شدند که یک میلیون و ۷۳۰ هزار و ۱۲۹ نفر از این تعداد با وسائل حمل و نقل عمومی به مشهد مقدس سفر کرده اند.

مهدی فروزان با بیان این که آمار ورودی با وسایل نقلیه  عمومی در مقایسه با پارسال سه درصد کاهش دارد، افزود: ۷۱۷ هزار نفر نیز از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مشهد مقدس وارد شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد کاهش دارد.

وی گفت: آمار زائران و مسافران ریلی ۹۴۱ هزار و ۱۸۷ نفر است که در مقایسه با  پارسال ۱۵ درصد افزایش دارد و آمار زائرانی که در این بازه زمانی با وسائل نقلیه شخصی به مشهد مقدس سفر کرده اند چهار میلیون  و ۳۹۹ هزار و ۵۴۶ نفر است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ و ۷  دهم درصد افزایش نشان می دهد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: بررسی آمار ها نشان می دهد در مجموع، ورود زائران در این مدت در مقایسه با پارسال  با  افزایش  ۶ و ۸ دهم درصدی رو به رو بوده است

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.