مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ارائه خدمات رایگان به سرمایه گذاران فاز ۴ شهرک صنعتی مشهد خبر داد.

سرمایه گذاران شهرک صنعتی مشهدخدمات رایگان می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده گفت: با تامین و تکمیل متوازن زیرساخت‌های عمرانی و همچنین حمایت از صنایع کوچک نیز شاهد افزایش رشد سرمایه گذاری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

وی افزود: تامین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، کامل، توجیه پذیر و اقتصادی؛ این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی با تجمیع واحدهای صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری‌های جدید را میسر و هم افزایی واحدهای صنعتی را بیشتر کرد.

مهدی زاده در خصوص ارائه مزایای ویژه و رایگان استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: تهیه زمین مناسب برای اجرای طرح‌های صنعتی مطابق با اصول فنی ومهندسی؛ دسترسی سریع به امکاناتی از قبیل: راه، آب، گاز، فاضلاب صنعتی؛ استفاده از خدمات نرم افزاری، مشاوره ای، مهندسی، مدیریتی؛ فراهم شدن بستر مناسب برای ایجاد شبکه‌ها و خوشه‌های مرتبط به یک صنعت در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی؛ ارائه خدمات رایگان در زمینه صدور مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار واحدهای صنعتی؛ امکان ترهین دفترچه‌های قرارداد تخصیص زمین جهت دریافت تسهیلات بانکی؛ عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمان‌های متعدد از قبیل: محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، آب، برق و امور اراضی، میراث فرهنگی، خاک‌شناسی، ثبت، راه و ترابری، کار و امور اجتماعی را از مزیت‌های ویژه استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برشمرد.

وی گفت: سرمایه گذاران در فاز ۴ شهرک صنعتی مشهد (جاده کلات) امکان سرمایه گذاری در زمینه‌های صنایع غذایی، فلزی، برق و الکترونیک، شیمیایی، نساجی، سلولزی وکانی غیر فلزی را خواهند داشت.

گفتنی است این شهرک صنعتی واقع در کیلومتر ۱۵ مشهد به کلات با مساحتی بالغ بر ۲۱۳ هکتار و ۲۶۶ واحد بهره برداری و سرمایه گذاری ۲۹۹۵ میلیارد ریال زمینه اشتغال برای ۶۱۲۰ نفر را فراهم کرده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.