استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران در شرایط دشوار امروز باید در کنار مردم بوده و پناه آنها باشند.

مدیران در شرایط فعلی کشور باید پناه مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رشیدیان ظهر دوشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی که در مجتمع ورزشی کارگران مشهد برگزار شد اظهار کرد: مدیران باید باور کنند در این دوره که مشکلات فراوانی با توطئه دشمنان ایجاد وجنگ روانی در حال تشدید است باید پناه مردم باشند چراکه دشمن به دنبال این است که نارضایتی و عدم اعتماد را گسترش دهد.

وی افزود: همه ما از جنس مردم هستیم  و باید تمام دغدغه هایمان مردم باشند. مدیری که در آیین نامه ها گیر کند و هدف سازمانی را عملی نکند موفق نخواهند بود. این مدیران و کارکنان هستند که می توانند تحول ایجاد کنند و ما در جشنواره شهید رجایی به دنبال آن هستیم که افرادی را که در این مسیر حرکت می کند را پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: البته ممکن است نتوانیم تمامی افرادی که مسئولیت خود را خالصانه انجام می دهند را بیابیم و هیچگاه از خدمات آنان تقدیر صورت نگیرد، چراکه ما عادت کرده ایم  صفحات روزنامه هایمان همواره با عکس های مفسدان و خائنان پر کنیم و جایی برای این افراد نداشته باشیم. 

رشیدیان با اشاره به بحث میز خدمت ابراز کرد: میز خدمت در عمر کوتاه خود تاثیرات بسیار خوبی داشته است و در نظر داریم که میز خدمت الکترونیکی در آذرماه سال جاری افتتاح شود، تا شفافیت و ارائه خدمات به مردم افزایش پیدا کند.

رشیدیان ضمن تاکید بر بحث سلامت اداری گفت: در این شرایط تلاطم اقتصادی و سود های باد آوری که در بعضی رانت ها به وجود می آید، باید دقت مدیران در نظارت بر دستگاه هایشان دقیق تر و بیشتر شود. همچنین کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی  ادامه داد: در این روزگار برای مدیران دولتی ، صبر و استقامت بزرگترین هنر است. من شاهد کار مدیرانی بودم که تا دیر وقت تلاش می کردند ، تهمت می شنیدند و اذیت می شدند اما کارشان را صادقانه ادامه دادند. 

الگوگیری از رزمندگان

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و ماه محرم قرار داریم ابراز کرد: رزمندگان ما افرادی بودند که با الگو گیری از عاشورا جان خود را فدا کردند، در طول تاریخ هیچ زمانی مشابه هشت سال دفاع مقدس را نداشته ایم که تمام دنیا علیه ما وارد جنگ شوند اما ما توانستیم با اتکا به ارزش های الهی و نهضت پایدار حسینی، علاوه بر حفاظت از کشور حتی یک سانتی از آن را به دشمن ندهیم. 

رشیدیان با اشاره به اینکه ایام دفاع مقدس و ماه محرم، زمان احیا این ارزش ها است گفت: هفته دولت نیز زمان احیا دو شخصیت بزرگ، شهید رجایی و باهنر، است. در جمهوری اسلامی مدیری که اصالت خود و ارتباط خود با مردم را از دست دهد، پیرو شهید رجایی نیست. ما در هفته دولت و جشنواره شهید رجایی باید به خودمان نشان دهیم که از این دو الگو بزرگ پیروی می کنیم. 

وی تصریح کرد: باید خودباوری داشته باشیم و بدانیم که هیچ مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد، ۴۰ سال است که از انقلاب می گذرد و آمریکا نتواسنته ما را از بین ببرد. نباید اجازه دهیم که باورهایمان تضعیف شوند و اولین کسانی که در این موضوع نقش دارند، مدیران هستند. ما وقتی برای درگیر شدن با یکدیگر نداریم، رمز موفقیت وحدت  و در کنار هم بودن است.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.