کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت:درست است که بازی فردا دوستانه است و اما ما این بازی را رسمی و جدی تلقی می کنیم و امیدوارم همه از تماشای این دیدار لذت ببرند.

شجاعی: امیدوارم کی‌روش همچنان در ایران بماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با ازبکستان در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت:از فدراسیون فوتبال ازبکستان تشکر می کنم و خوشحالم که در این کشور هستم. خاطرات زیادی از ازبکستان دارم. تیم ازبکستان تیم بسیار خوبی است. از بازیکنانی بهره می برد که دارای قدرت بدنی و تکنیک بالایی هستند

وی ادامه داد: بازی ما همیشه برابر این تیم سخت بوده، درست است که بازی فردا دوستانه است و اما ما این بازی را رسمی و جدی تلقی می کنیم و امیدوارم همه از تماشای این دیدار لذت ببرند.

وی افزود: وظیفه سنگینی بر دوش ما است چراکه ایران تیم برتر آسیا بوده و این امر کار ما را سخت می کند. ما بازی هایمان در تاشکند بسیار سنگین بوده چه فردا چه در مسابقات جام ملتهای آسیا و چه رقابتهای دیگر. البته حساسیت مسابقات رسمی از نظر ما بیشتر است اما بازی فردا نیز دیدار بسیار سختی است و ما باید از عملکرد تیم خود دفاع کنیم. تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی را پشت سر گذاشته و نمایش خوبی داشتیم و باید از  عملکرد خوبمان دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که درباره حضور کی روش و  دستاوردش برای  فوتبال ایران و حضورش در کشورتان چه پاسخی دارید، گفت: بهتر بود که مقابل ایشان این صحبت را مطرح نمی کردم . دستاورد او این است که ۶ سال به طور مداوم به عنوان تیم اول آسیا هستیم و تیم قابل احترامی برای آسیا محسوب می شویم.بازیکنان جدید و قدیم با همه به یک شکل برخورد می شود و از همه در تیم به اندازه خودشان استفاده می شود. البته باید بگویم همه بازیکنان در تیم شرایط یکسانی دارند و فکر می کنم علاوه بر کی روش، همه اعضای کادر فنی تیم ملی با کار شبانه روزی به همراه شخص سرمربی انجام می دهند، در حال تلاش برای تیم ملی فوتبال ایران هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم کی‌روش همچنان در ایران بماند و ما به عنوان بازیکن دوست داریم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.