رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: ۱۵۲ هزار کارمند در ۱۰۶ دستگاه دولتی این استان مشغول کار هستند.

۱۵۲ هزار کارمند در خراسان رضوی مشغول کار هستند

به گزارش قدس آنلاین، رضا جمشیدی افزود: این تعداد حدود ۶.۴ درصد جمعیت کارمندان کشور را تشکیل می دهند. دو میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در ایران کارمند دولت هستند.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی تاکنون اطلاعات تفصیلی ۱۳۰ هزار و ۴۲۲ کارمند این استان را با احتساب کادر آموزشی آموزش و پرورش از ۷۳ دستگاه اجرایی اخذ و با پستهای مصوب آنان انطباق داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: کارمندان دولت در این استان ۱.۷ درصد جمعیت خراسان رضوی و هفت درصد جمعیت شاغلان استان را تشکیل می دهند.

وی افزود: ۵۲ درصد کارمندان را در خراسان رضوی مردان و ۴۸ درصد آنها را زنان تشکیل می دهند. همچنین ۷۵ درصد کل آنها استخدام رسمی، ۱۲ درصد پیمانی و ۱۳ درصد قراردادی هستند.

جمشیدی ادامه داد: از این تعداد ۲۰ درصد دارای مدرک دیپلم و کمتر از آن، ۱۰ درصد دارای مدرک فوق دیپلم، ۵۴ درصد دارای مدرک لیسانس، ۱۴ درصد دارای مدرک فوق لیسانس و دو درصد هم دارای مدرک دکترا هستند.

وی گفت: ۵۹ درصد کارکنان دستگاههایی که اطلاعات تفصیلی خود را در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی قرار داده اند کادر آموزشی آموزش و پرورش هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.