ادامه مسیر بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه ارتش با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس ، هفته اول مهر ماه بازگشایی می شود.

بازگشایی ادامه مسیر بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه ارتش در هفته اول مهر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر که با حضور مسئولین پلیس راهور، آموزش و پرورش، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی منطقه یک  و... برگزار شد. در این جلسه بر بازگشایی ادامه بزرگراه صیاد تاکید شد.

 این مسیر از محورهای شریانی درجه اول منطقه یک است که از انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا بلوار شهید اوشانی به طول 1800 متر و عرض 35 متر ادامه و در انتها به بزرگراه ارتش متصل می شود و ترافیک محله های اراج، ازگل و شمال شرق تهران را بهبود  می بخشد.
 در مهر ماه حجم ترافیکی معابر افزایش می یابد که باید تدابیر لازم از جمله نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی ، اجرای طرح های یکطرفه یا دو طرفه کردن معابر ، استقرار پلیس راهور در سطح شهر به خصوص در نقاط پر ترافیک و... اجرا شود و وضعیت ترافیکی قابل کنترل گردد و شهروندان بتوانند فرزندان خود را با آرامش بیشتری به مراکز آموزشی برسانند.

 محدوده منطقه یک به دلیل وسعت خود نیازمند استقرار نیروهای بیشتر راهور در منطقه است که بر همین اساس ساختمان جدیدی در غرب منطقه به پلیس راهور واگذار شد تا بتوانند با دو منطقه ی راهور ، 1 و 27 در شمال تهران فعالیت  کنند.

 ترافیک محدوده شمیران به دلیل بافت کوچه باغی و تراکم بالای بارگذاری در این منطقه ، یکی از معضلات شهر تهران است که تنها با توسعه شبکه حمل و نقل ریلی قابل ساماندهی است که در این زمینه ،اقداماتی در خصوص ادامه خط سه مترو از تجریش به خط 10 و خیابان ولیعصر (عج) در حال بررسی است .

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.