مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درپاسخ به اظهارات نصرالله پژمانفر درباره افشاگری از پدیده گفت: در مورد پروژه پدیده شاندیز هیچ موضوع محرمانه ای وجود ندارد و همه چیز واضح و آشکار است.

پدیده هیچ موردی برای افشاگری ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علی رسولیان در ادامه افزود: اگرچه  مسئولان، نمایندگان استان ، مردم  و رسانه ها طی چند سال گذشته همراهی خوبی در موضوع پدیده داشتند اما انتظار داریم این همراهی را ادامه بدهند و به مدیران پدیده و متولیان امر کمک نمایند تا این پروژه به مسیری که برای سهامداران آن در نظر گرفته شده است دست پیدا کند .
وی با بیان اینکه مدیر عامل این مجموعه نیز هفته گذشته باحضور  در بین مردم به تشریح فعالیت های انجام شده درباره پدیده پرداخت ، تصریح کرد: در این بین اگر برخی نمایندگان مجلس نیز پیشنهادات و نظراتی دارند که می تواند برای پدیده مفید و مثمر ثمر باشد نیز درخواست داریم که آنها را ارائه کنند.

گفتنی است حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مصاحبه ای اعلام کرده است که در مناظره ای با مسئولان استانداری در باره مجموعه پدیده شاندیز افشاگری خواهد کرد .
وی در ادامه به قدس آنلاین افزوده بود: مردم در این ماجرا هیچ تقصیری ندارند و  هرفرد و دستگاهی که در موضوع پدیده مقصر هستند باید مجازات شوند و برخورد قانونی با انها صورت بگیرد. سرمایه مردم در این پروژه از بین رفت و این مطابق با عدالت نیست ، باید یک کار کارشناسی صورت بگیرد و ضرری که به مردم در طول این چند سال وارد شد به طریقی جبران شود و حداقل اصل سرمایه مردم به آنها بازگردانده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.