رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) ظهر امروز در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله خلیل‌آباد، خوف و تربت حیدریه برگزار شد.

 بسیجیان یاوران حقیقی امام حسین (ع) هستند

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) در خلیل‌آباد گفت: آرمان‌های بزرگ الهی همواره باید پاس و تکریم شوند و ایستادگی هوشمندانه برای حفظ آرمان‌های الهی شود.

یحیی سالاری با بیان اینکه به‌نصرت الهی اعتماد و اعتقاد داشته باشیم؛ افزود: اگر کسی به‌نصرت الهی اعتقاد و ایمان ندارد، لقمه‌های حرام سبب شده که فرمان الهی را باور نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان و مسؤولان کشور باید از عاشورا عبرت بگیرند؛ متذکر شد: ایران اسلامی فرازها و نشیب‌های زیادی را در طول انقلاب پست سر گذاشته و از شرایط سخت‌تری نسبت به‌زمان حال، عبور کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران صراحت و استکبارستیری در برابر دشمنان بوده است؛ ادامه داد: شرایط امروز کشور خاض است و به‌لحاظ امنیتی شرایط حاکم کم‌نظیری است و اگر کوچک‌ترین تحریکی از جانب دشمن برای خدشه‌دار کردن امنیت عمومی کشور انجام شود، با اقتدار پاسخ می‌دهیم.

سالاری عنوان کرد: در شرایط فعلی، 4 خطر انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کند و اولین خطر، سناریوهای خارجی است که با سوءمدیریتی بعضی از مسؤولان برخی از سناریوهای آمریکا در کشور اجرا شده است.

وی سوء‌مدیریت در کشور را ضعیف عنوان کرد و افزود:  نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 19 درصد فرصت‌طلب‌ها و دلالان، بازار را خراب کرده‌اند، همچنین، 18 درصد تحریم‌ها و 52 درصد سوءمدیریت نقش دارد که بیشترین دلایل مشکلات کشور به ‌عدم مدیریت درست مسؤولان برمی‌گردد.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی و خدمات‌رسانی اعلام کرد و گفت: حضور  بسیجان در عرصه‌های مختلف کشور اطمینان و پشت گرمی برای انقلاب است.

سالاری بیان کرد: بسیجیان نباید اجازه دهند این سوء‌مدیریت، انسجام داخلی را کشور را برهم بزند و یکی از پیام‌هایی که این رزمایش دارد، این است که ما باید  قوی‌تر از گذشته در صحنه باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.