معاون فنی و اجرایی شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی از مشارکت ۷۰ درصدی آستان قدس رضوی در اجرای پروژه قطار سریع‌السیر برقی گلبهار-مشهد خبر داد.

مشارکت ۷۰ درصدی آستان قدس در پروژه قطارشهری گلبهار-مشهد

به گزارش قدس آنلاین،مبین رجبی روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه قطار سریع‌السیر برقی شهر جدید گلبهار که با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، مسئولان عمرانی آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران استانی در شهر گلبهار برگزار شدخبر از اخداث خط متروی گلبهار داد.

وی با بیان اینکه ایستگاه اصلی متروی گلبهار و بخشی از گالری این مترو با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت مسکن و عمران قدس رضوی و شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: آستان قدس رضوی در اجرای پروژه قطار سریع‌السیر برقی گلبهار-مشهد مشارکت ۷۰ درصدی دارد.
او افزود: این پروژه با هدف تسهیل در تردد و تشرف آسان ساکنان شهرستان‌های چناران و گلبهار به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی با مشارکت آستان قدس رضوی در دست اقدام است.
رجبی گفت: در خصوص موضوع تلاقی ۴ کیلومتر از این پروژه با زمین‌های آستان قدس رضوی نیز این آستان کمال همکاری را داشته است تا به ساده ترین روش ابن زمین‌ها در اختیار این پروژه قرار گیرد تا منافع آن در نهایت به مردم و زائران بارگاه رضوی برسد.
معاون فنی و اجرایی شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی اظهار کرد: شرکت‌های آستان قدس رضوی با وجود همه مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصادی، با سرعت و کیفیت کامل این پروژه را به پیش خواهند برد تا خدمتی دیگر به زائران و مجاوران بارگاه مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) باشد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.