خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

از کشف کالای قاچاق 200 میلیونی تا بازداشت عامل اصلی ایجاد صفحات مجرمانه در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای بر خورد با اخلال گران بازار و قاچاقچیان کالا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری اداره تعزیرات حکومتی تعدادی از مغازه ها و مراکز فروش را مورد بازرسی قرار دادند، افزود: ماموران در حین بازرسی از ۲ مغازه در سطح شهر موفق به کشف تعداد ۳۶۸ بطری نعناع، ۱۹ کیسه ۲۲ کیلوگرمی نمک، ۵۰ عدد قطره گیاهی، ۵۵۰ عدد پماد و همچنین تعداد ۲ هزار قرص فاقد مجوز شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالاها را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

واژگونی پراید یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شیروان از یک مصدوم و یک گشته در پنچ کیلومتری شهر لوجلی بر اثر واژگونی خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر افزود : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی در پنچ کیلومتری شهر لوجلی ، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مراجعه ماموران به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید نقره ای به علت عدم کنترل خودرو واژگون نموده است، افزود: در این حادثه  سرنشین خودرو در محل بعلت شدت جراحت در دم فوت نموده و راننده خودرو نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.  

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ها را عدم کنترل خودرو به علت خواب آلودگی راننده پراید اعلام کردند.

دستبند پلیس باب الرضا(ع) بر دستان عامل اصلی ایجاد صفحات مجرمانه در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی از دستگیری عامل اصلی ایجاد و راه اندازی صفحات و محتوای مجرمانه در فضای مجازی در بجنورد خبر داد.

سرهنگ حسینعلی جعفری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به راه اندازی وب سایت های غیر مجاز و همچنین ایجاد صفحات مجرمانه در فضای مجازی می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه این فرد را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد ۳ دستگاه لپ تاپ، یک عدد فلش مموری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه اندروید که برای ایجاد این صفحات مجرمانه مورد استفاده قرار می گرفت، کشف و ضبط گردید.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به هر طریقی متشنج کنند با شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.