البرز- عضو شورای اسلامی شهر طالقان از ایجاد منطقه گردشگری و رفاهی در شهر طالقان از محل تسهیلات سازمان همیاری شهرداری های کشور خبرداد.

اجرای طرح ویژه گردشگری در منطقه باستانی "قلادوش" طالقان

حامد صادقیان عضو شورای اسلامی شهر طالقان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: پروژه گردشگری و رفاهی در منطقه "قلادوش" طالقان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود:جلساتی در این خصوص برگزار شده و مقرر است تا با اخذ تسهیلات از سازمان همیاری شهرداری های کشور و مشارکت بخش خصوصی منطقه گردشگری در وسعت ۳ هکتار در اطراف منطقه تاریخی وباستانی قلادوش ایجاد شود.

عضو شورای شهر طالقان ادامه داد: مقرر شده طرح مطالعاتی ومشاوره های مرتبط با این پروژه با مشارکت کارشناسان و دانشکده معماری دانشگاه تهران انجام و در خصوص نحوه اجرا و مشخصات این طرح تصمیم گیری شود.

صادقیان با بیان اینکه حداکثرسرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومانی برای ایجاد این منطقه گردشگری نیاز است گفت: اجرای این پروژه برای سال آتی در دستور کار مدیریت شهری طالقان است.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به اجرای ۸۰ درصدی بهسازی وآسفالت معابر شهری طالقان اشاره کرد و گفت: با تلاش و پشتکار شبانه روزی شهرداری طالقان این پروژه در زمان مقرر اجرا و در مراحل پایانی خود است.

صادقیان با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد افزایش چشمگیر هزینه آسفالت وقیر بوده ایم گفت: با این اوصاف پیمانکاران پروژه متعهد هستند با همان قیمت قبلی پروژه را به پایان ببرند.

عضو شورای شهر طالقان در پایان گفت:بخشی از مناطق شهری در این طرح باید مورد بهسازی وآسفالت قرار بگیرد که آن نیز تا پیش از شروع فصل سرما انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.